مو

هزینه بوتاکس مو و انجام آن چقدر است ؟

بوتاکس مو می‌تواند یکی از بهترین راه‌کارها برای مراقبت از موهای شما باشد و در عین حال شادابی و درخشندگی را به موهای شما هدیه دهد. با توجه به این موضوع ما در تیم تخصصی مادامون یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو می‌خواهیم شما را با بوتاکس مو بیشتر آشنا کنیم و همچنین درباره هزینه بوتاکس مو نیز صحبت کرده و اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما زیبارویان قرار دهیم. اگر قصد انجام بوتاکس مو را دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن و همچنین هزینه بوتاکس مو به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا همه افراد همواره برای داشتن ظاهری زیباتر و داشتن موهایی درخشان، با طراوت و پرپشت توجه ویژه‌ای به موهای خود دارند. با وجود موهایی درخشان و پرپشت، زیبایی چهره شما نیز دو چندان خواهد شد و می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتر در جمع‌های مختلف حضور داشته باشید. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موهای سرتان کمی از حالت همیشگی خود ضعیف‌تر شده و طراوت خود را از دست داده باشند.

در این حالت باید به این موضوع اشاره کنیم که مراقبت از موهای سر و رسیدگی به آن‌ها امری بسیار مهم است که می‌تواند زیبایی شما را تکمیل کند. از این رو با توجه به پیشرفت روز افزون علم، روش‌های بسیاری برای مراقبت از موها پیشنهاد می‌شود که یکی از آن‌ها بوتاکس مو است.

بوتاکس مو (Hair Botox) چیست ؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، بوتاکس مو یکی از روش‌های نوین است که می‌تواند به شما در مراقبت از موهایتان کمک کند و زیبایی و درخشندگی از دست رفته موی شما را به آن‌ برگرداند. به‌طور کلی بوتاکس مو یک روش درمانی است که با پر کردن الیاف موهای سر شما می‌تواند به خوبی آن‌ها را تقویت کند و در عین حال پرپشت تر نشان دهد. در نتیجه با توجه به مواد به کار رفته در بوتاکس مو، بعد از انجام این روش شاهد لطافت بیشتری در موهای خود خواهید بود.

هزینه بوتاکس مو

مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو

مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو با توجه به نوع محصول متفاوت خواهند بود اما از بهترین بوتاکس‌های مو می‌توان به نوعی اشاره کرد که از ماده‌ای به نام Intra-Cylane در آن به‌کار رفته است. این نوع از بوتاکس مو می‌تواند با کمک الیافی نرم و انعطاف پذیر برای پر کردن رشته موهای شما استفاده شود و باعث شود که موهای شما نرم و صاف شوند. برخی دیگر از مواد مختلفی که در بوتاکس‌های موی به کار می‌رود به شرح زیر هستند.

  • ویتامین ب 5
  • روغن خاویار
  • ویتامین‌های E
  • پپتید BONT-L
  • کمپلکس کلاژن

بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد ؟؟

بوتاکس مو یکی از روش‌های درمانی برای ترمیم و تقویت مو است که برای حفظ حالت درخشنده و پرپشت نشان دادن آن‌ انجام می‌شود و به‌طور معمول بایستی برای تداوم نتیجه این روش درمانی آن‌را حدودا 2 تا 4 ماه یک بار انجام دهید. در عین حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که جنس موهای هر فرد با دیگری متفاوت است و امکان دارد که بازه زمانی انجام مجدد بوتاکس مو برای هر شخص فرق کند.

انجام بوتاکس مو به چه کسانی پیشنهاد می‌شود ؟؟

بوتاکس مو از روش‌های درمانی است که بسیاری از افراد می‌توانند برای تقویت و همچنین رسیدگی به موی خود، آن‌را انجام دهند. در ادامه این بخش از مطالب به برخی از افرادی که به آن‌ها انجام بوتاکس مو پیشنهاد می‌شود، اشاره کرده‌ایم.

  • اگر موهایتان در اثر رنگ و یا دکلره کردن، دچار آسیب دیدگی شده است، بهتر است از بوتاکس مو برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده خود استفاده کنید.
  • اگر جزو آن دسته از افراد هستید که زیاد از وسایلی هم‌چون سشوار و اتوی مو استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت موهای خود بوتاکس مو را انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم به مقاله پنج روش ساده برای صاف کردن موهای وز در مادامون مگ سر بزنید.
  • انجام بوتاکس مو برای موهایی که کم پشت هستند نیز پیشنهاد می‌شود.
  • دسته دیگر از افراد که انجام بوتاکس مو برای آن‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد، اشخاصی هستند که موی آن‌ها فر و مجعد است. به این ترتیب با انجام بوتاکس مو، می‌توانید موهایی صاف و لطیف را داشته باشید.

مزایای بوتاکس مو

بوتاکس مو با توجه به این‌که یک روش درمانی برای موهای سر است به بسیاری از افراد پیشنهاد می‌شود و در عین حال فواید بسیاری نیز دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است.

هزینه بوتاکس مو

  • بوتاکس مو می‌تواند موی شما را تقویت و ترمیم کند و در عین حال به پرپشت شدن آن‌ نیز کمک خواهد کرد.
  • در بوتاکس مو از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود، به این ترتیب برای ترمیم موهای آسیب دیده یکی از بهترین گزینه‌ها است.
  • اگر همیشه از اتوی مو و یا سشوار برای حالت دادن به موهای خود استفاده می‌کنید، انجام بوتاکس مو برای تقویت موهای شما مناسب خواهد بود.
  • بوتاکس مو می‌تواند به صاف و لطیف شدن موهای فر و مجعد شما کمک ‌کند.
  • اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دچار موخوره شده‌اید، بهتر است حتما بوتاکس مو را امتحان کنید. چرا که به کمک آن می‌توانید از شر این مهمان ناخوانده رهایی پیدا کنید.

هزینه بوتاکس مو چقدر است ؟

هزینه بوتاکس مو به عوامل مختلفی هم‌چون نوع محصول و مواد به کار رفته در آن بستگی دارد و با توجه به این‌که این نوع از محصولات به صورت واردتی هستند، نمی‌توان نرخ دقیقی برای خرید آن‌ها در نظر گرفت. اما به‌طور معمول در بازار این روزهای محصولات مراقبت از مو در ایران می‌توان مواد بوتاکس مو را از حدودا 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان با توجه به ترکیباتی که در آن به کار رفته است، خریداری کرد.

در عین حال باید در نظر داشته باشید که افراد معمولا برای انجام بوتاکس مو به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و هر سالن با توجه به نوع بوتاکس مویی که برای شما استفاده می‌کند و میزان دستمزدی که از شما برای انجام این روش درمانی دریافت خواهد کرد، نرخی متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. در حال حاضر انجام بوتاکس مو در سالن‌های زیبایی به‌طور  معمول بین 1.5 تا 3 میلیون تومان می‌تواند برای شما هزینه در بر داشته باشد.

البته باید اشاره کنیم که شما می‌توانید با خرید بوتاکس مو با کیفیت، این‌کار را خودتان نیز در خانه بر روی موهای خود انجام دهید و به نوعی فقط هزینه مواد بوتاکس مو را پرداخت کنید.

در عین حال اگر علاقمند هستید که بدانید تفاوت بوتاکس با کراتینه در چیست پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مربوط به آن‌را در مجله اینترنتی مادامون مطالعه کنید.

مراقبت از مو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که بایستی همه روزه در صدد انجام آن باشید. روش‌های درمانی و مراقبتی بسیاری از برای رسیدگی به موهای سر وجود دارند و در عین استفاده از محصولات مراقبت از مو نیز در این بین همواره پیشنهاد می‌شود. یکی از روش‌های درمانی و مراقبت از موی سر، انجام بوتاکس مو است که می‌تواند به ترمیم و تقویت موهای سر شما بسیار کمک کند. با توجه به این موضوع ما در فروشگاه مادامون تلاش بر این داشتیم که در مطالب بیان شده در بالا، شما را با بوتاکس مو بیشتر آشنا کرده و هزینه بوتاکس مو را در سال جاری به صورت حدودی برای شما عزیزان بیان کنیم تا بتوانید اطلاعاتی جامع را درباره این روش کاربردی برای تقویت موهای سر به دست آورید. امید است که مطالب ذکر شده برای شما مخاطبین عزیز مفید بوده باشد. در عین حال خوشحال می‌شویم که اگر شما همراهان عزیز نیز تجربه‌ای در رابطه با انجام روش درمانی بوتاکس مو را داشته‌اید، تجربه ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان مادامون بلاگ به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا