آرایشی و زیبایی

بالم لب چیست؟

معنای زیبایی دقیقاً مشابه دنیای مد و فشن همیشه در حال تغییر و دگرگونیست. اگر به میکاپ و آرایش کردن در سال‌های گذشته دقت کرده و با این روزها مقایسه کنید، احتمالاً متوجه می‌شوید که میکاپ غلیظ و پررنگ جایش را به پوستی سالم و شاداب داده‌ است. حالا دیگر انواع ماسک صورت، کرم‌های آبرسان، کرم زیر چشم و بالم لب طرفداران بیشتری در عرصه زیبایی و آرایش دارد، زیرا قرار است به جای صورتی پر از نقش و نگار، پوستی سالم، شاداب و جوان داشته باشیم.

بر خلاف تصورتان مسیر سلامت و درخشش پوست فقط از کلینیک‌های زیبایی نمی‌گذرد !! اگر تغذیه سالمی داشته باشید، سبزیجات کافی بخورید، روزی 8 لیوان آب را فراموش نکنید و از همه‌مهم‌تر مراقبت پوست صورتتان باشید، به زیبایی، درخشش و سلامتی که می‌خواهید، می‌رسید!

به همین خاطر، ما در این مطالب فروشگاه مادامون شما را با یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی یعنی بالم لب آشنا می‌کنیم. پس از روی ساعت 5 دقیقه از وقتتان را به ما اختصاص دهید تا بدانید بالم لب چیست و بیشتر با مزایا و فوایدش آشنا شوید!

بالم لب چیست؟

بالم لب یکی از محصولات مراقبت پوستی است که ظاهری شبیه رژ لب دارد اما بر خلاف رژ بی‌رنگ است و برای حفظ سلامت و زیبایی پوست لب استفاده می‌شود.

پوست لب نازک و حساس است که در فصل زمستان به خصوص اگر خودتان پوست خشکی داشته باشید یا خیلی اهل آب خوردن نباشید، حسابی خشک و زخمی شده و به اصطلاح پوست می‌اندازد. در واقع سلول‌های مرده پوست از روی سطح لب می‌ریزد و به دلیل خشکی و سرمای هوا گاهی اوقات زخم می‌شود. بالم لب درمان این خشکی لب است که علاوه‌بر رسیدگی به پوست برای حفظ زیبایی و سلامت هم استفاده می‌شود.

مواد تشکیل‌دهندۀ بالم لب

حالا یک سوال مهم، مواد تشکیل دهنده بالم لب چیست؟

بالم لب محصولی گیاهی است که از لانولین، روغن نارگیل، روغن جوجوبا، شی باتر، موم زنبور عسل، روغن آفتابگردان و اسانس‌های مجاز تشکیل شده است. البته بعضی از شرکت‌ها محصولاتی با پارابن هم دارند که بهتر است سراغشان نروید و با مطالعه لیبل بدانید که برند منتخب شما دقیقاً از چه مواد اولیه‌ای تشکیل شده است.

مواد تشکیل‌دهندۀ بالم لب

برخی از شرکت‌ها علاوه‌بر مواد تشکیل‌دهندۀ بالا از ترکیبات ویتامین‌های C و E، کلاژن، هدیروکسی پرولین هم استفاده می‌کنند که برای جلوگیری از پیری زودرس، چین و چروک قابل استفاده است.

مزایای استفاده از بالم لب

علاوه‌بر حفظ سلامت و زیبایی، بالم لب ویژگی‌های دیگری هم دارد که خیلی خلاصه و سریع در ادامه به آن‌ها اشاره کردیم.

اولین ویژگی بالم لب براق‌کنندگی و حفظ زیبایی لب در عین خاصیت مراقبت‌کنندگی پوست است. در واقع بالم لب‌های تولید شده به دلیل روغن‌های مختلفی که در مواد اولیه‌شان دارند، به عنوان برق لب هم استفاده می‌شوند اما یادتان باشد که با لیپ گلاس یا همان برق لب که هیچ خاصیت درمانی نداشته و فقط شاین دارد؛ زمین تا آسمان فرق دارند.

برخی از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی در سال‌های اخیر بالم لب‌هایی تولید کردند که خاصیت محافظت از لب هم دارد و ضد آفتاب است. بری مثال بالم لب ضد آفتاب مای از این مدل بالم لب ها می باشد. این اطلاعات را از روی لیبل محصول می‌توانید مطالعه کنید و حتماً یکی از آن‌ها را در سبد خریدتان داشته باشید. بالم لب اگر قبل از خواب استفاده شود، در طول شب از رطوبت لب مراقبت کرده، مانع خشکی شده و به دلیل SPF موجود در محصول در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید از پوست نازک و حساس لب محافظت می‌کند.

آیا استفاده مداوم از بالم لب مضر است؟

بعد از آشنایی با فواید محصول بسیاری از کاربران یک سوال مهم دارند و می‌خواهند بدانند که مضرات و نکات منفی بالم لب چیست ؟!

اگر یادتان باشد در اوایل همین مقاله گفتم که بالم لب محصولی گیاهی با مواد اولیه بدون ضرر است اما در هنگام خرید بالم لب، اگر می‌خواهید از بی‌ضرر بودن محصول مطمئن شوید، به نکاتی باید توجه کنید که در ادامه برایتان آوردیم!

آیا استفاده مداوم از بالم لب مضر است؟

اولین موردی که همیشه باید مراقبش باشید، سیب سلامت وزارت بهداشت روی محصول است. سیب سلامت نشان می‌دهد که بالم لب مجوز تولید دارد و در کارخانه‌ای بهداشتی با مواد اولیه سالم و در شرایط امن سلامت تولید می‌شود. در نتیجه هیچ‌گونه مواد فاسد و مضری در ساخت آن به کار نرفته است. به همین خاطر همیشه توصیه می‌کنیم که از خرید محصول سرب‌دار یا پارابن دار، محصول بدون لیبل و بدون سیب سلامت و محصول FAKE یا همان تقلبی جدا خودداری کنید تا مطمئن باشید که خرید شما طی یک فرایند مطمئن تولید شده، به دستتان رسیده و قرار نیست خطری برای زیبایی و سلامت پوست‌تان داشته باشد.

بهترین برندهای بالم لب چیست؟

آخرین سوال مهم کاربران این است که بهترین مارک‌های موجود در بازار بالم لب چیست؟ خوشبختانه در حال حاضر شما با قیمتی بسیار مناسب و خوب می‌توانید بالم لب باکیفیت ایرانی را از فروشگاه مادامون تهیه کنید.

 

خرید بالم لب ایرانی

بالم لب برندهای بایودرما، نئودرم، مای May، هیدرودرم، کامان از نمونه محصولات خوب ایرانی است که در فروشگاه مادامون میتوانید عرضه می‌شود. از میان محصولات خارجی هم بالم لب ایوروشه، الارو، اورفیلیم، دیور و هدی بیوتی از بهترین محصولات خارجی و باکیفیت موجود در بازار است.

مطمئن خرید کنید!

خوشبختانه با وجود فروشگاه مادامون نیازی به جستجو برای انتخاب بهترین بالم لب و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی ندارید. با خیال راحت می‌توانید وارد سایت شوید، در میان محصولات مراقبت از پوست، بالم لب را انتخاب کرده و در میان برندهای مختلف، مشخصات محصول را خوانده و در نهایت سفارشتان را ثبت کنید. در هنگام انتخاب محصول و ثبت سفارش هم به نکاتی که در مورد بالم لب گفتیم، حتماً توجه کرده و مثل همیشه زیبا بدرخشید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا