مو

با بهترین مارک رنگ موی خارجی آشنا شوید.

شما هم می‌خواهید به موهای سر خود تنوعی بدهید و تفاوتی را در چهره خود به وجود بیاورید اما نمی‌دانید در دنیای رنگ موهای متنوع باید به سراغ کدام گزینه بروید؟ حق دارید. در این دنیا تنوع آن‌قدر زیاد است که حتی رنگ‌های خنثی مثل مشکی و قهوه‌ای، چندین طیف رنگی دارد. اما نگران نباشید. ما در مادامون به شما توصیه می‌کنیم که پیش از انتخاب رنگ مو، به سراغ انتخاب مارک آن بروید و سپس زمانی که خیالتان از بابت مارک و برند راحت شد، به سراغ رنگ‌های زیبا و به‌روز بروید. به همین خاطر در این نوشته به شما بهترین مارک رنگ موی خارجی 2022 را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین مارک رنگ موی خارجی

زمانی که برای انتخاب یکی از وسایل آرایشی بهداشتی تولید خارج می‌رویم، یعنی به دنبال کیفیت بالا می‌گردیم و دوست داریم اگر هزینه زیادی هم متحمل می‌شویم، کیفیت آن کالا خیالمان را راحت کند. اما اگر ندانیم ویژگی‌های بهترین رنگ موی خارجی کدام است، شاید کمی ضرر کنیم. پس پیش از این که به سراغ برند‌ها و کشور‌های دنیا برویم، بیایید ببینیم یک رنگ موی مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد.

یک رنگ موی مرغوب:

  • موهای شما را شفاف و درخشان‌تر نشان می‌دهد.
  • تمام سطح موهایتان را می‌پوشاند.
  • پایدار است و به زودی محو نمی‌شود.
  • با پوست سر شما سازگار است.
  • رنگی طبیعی به موهایتان می‌بخشد.
  • ساقه موهای شما را نرم می‌کند.

در عوض رنگ موی نامرغوب (فرقی نمی‌کند تولید ایران باشد یا خارج)، سطح موهایتان را به طور کامل نمی‌پوشاند و باعث ایجاد سایه‌ای کدر در آن‌ها می‌شود، به علاوه خشکی زیادی را در ساقه مو ایجاد می‌کند که نتیجه‌اش شکنندگی و ایجاد مو خوره خواهد شد. برای رهایی از موخوره می‌توانید مقاله از بین بردن موخوره را مطالعه نمایید.

بهترین مارک رنگ موی خارجی را چه طور انتخاب کنیم؟

به همین خاطر است که شما باید بهترین مارک رنگ موی خارجی یا ایرانی را برای خود انتخاب کنید. همان‌طور که گفتییم در این مقاله تمرکز ما بیشتر روی پیشنهاد مارک‌های خارجی‌ای است که سالیان سال است آزمون خود را پس داده‌اند. پس با ما همراه باشید.

بهترین رنگ موی فرانسه

از کشور فرانسه شروع می‌کنیم و به ترتیب در سرتاسر جهان گشتی می‌زنیم تا بهترین رنگ موی خارجی 2022 را به شما پیشنهاد دهیم.

مارک رنگ موی گارنیه

گانیه ( با املای garnier) رنگ مویی ساخت کشور فرانسه است. این برند رنگ موی خارجی به حدی پرطرفدار است که آوازه‌اش در کشور‌های اروپایی و آمریکایی به خوبی پیچیده است و در بازار کشور ما ایران نیز موجود است. معروف‌ترین رنگ موی گارنیه رنگ دودی و نقره‌ای است که به چهره شما حالتی جذاب و در عین حال جسورانه می‌دهد. از ویژگی‌های قوت رنگ موهای گارنیه، به عنوان بهترین مارک رنگ موی خارجی 2022، استفاده نکردن از آمونیاک در ترکیباتشان است.

رنگ موی گارنیه یکی از بهترین مارک‌ها در جهان و ساخت کشور فرانسه است.

جالب است بدانید شرکت دیگری به نام گارنیر ( با املای garineer) نیز محصولات خود را وارد بازار دنیا کرده است. این محصولات ساخت کشور تایلند هستند و ممکن است به‌ خاطر شباهتشان با برند گارنیه، با آن‌ها اشتباه شوند.

رنگ موی لورال

به سراغ یکی دیگر از محبوب ترین مارک های رنگ موی خارجی یعنی لورال می‌رویم. این رنگ‌ موها نیز ساخت کشور فرانسه هستند و در دو دسته کلی excellence و casting وارد بازار می‌شوند. گروه casting دارای آمونیاک هستند و به همین خاطر ماندگاری بیشتری روی موهای شما خواهند داشت.

بهترین رنگ موی آلمان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آلمانی‌ها بعد از رفتن هیلتر هم به هنر و صنعت مد علاقه‌مند ماندند و یکی از با کیفیت‌ترین رنگ موها را در جهان تولید می‌کنند.

رنگ موی ولا

ولا یکی از معتبرترین مارک‌های تولید کننده لوازم آرایش مو در جهان است. البته باید بدانید نحوه شماره گذاری این مارک رنگ مو، با دیگر سیستم‌ها تفاوت دارد.

 ولا به عنوان بهترین مارک رنگ موی خارجی از کشور آلمان شناخته می‌شود.

رنگ موی الوکسبن

شاید به دنبال رنگ موی خارجی بگردید که به طور خاصی به موهایتان درخشندگی را هدیه دهد. در این صورت بهترین انتخاب برای شما رنگ موی آلمانی الوکسبن است. در این رنگ موها از سرم برلیان و الماس استفاده شده و حجم ۱۲۰ میلی‌لیتری آن می‌تواند حجم موهای زیاد را هم پوشش دهد.

بهترین رنگ موی ایتالیایی

یکی از کشورهایی که رنگ‌ موهای تولیدی آن در ایران محبوبیت زیادی دارد، ایتالیا است. شاید به این علت که طبق تحقیقات بین ساختار فیزیکی ما و این مخترعین پیتزا، شباهت‌های بسیاری وجود دارد. در ادامه تعدادی از بهترین رنگ موی ایتالا را به شما معرفی می‌کنیم.

رنگ موی ریتون

رنگ موی برند ریتون در ۱۰۰ رنگ متفاوت و در ۱۹ گروه دسته‌بندی می‌شوند. این رنگ‌ها براقیت بالایی دارند و به خوبی حجم موهای شما را پوشش می‌دهند.

رنگ موی ایتالیایی الیو

همان‌طور که از نام این برند رنگ موی ایتالیایی مشخص است در ساختار آن از روغن زیتون و آمونیاک کمی استفاده شده است. این برند تلاش کرده است تا ترکیبات گیاهی دیگری همچون عصاره گل ختمی، گیاه بومادران و ویتامین‌های سی و ای را هم به رنگ‌ موهای خود اضافه کند.

 اولیو به خاطر ترکیبات گیاهی از بهترین رنگ موهای خارجی محسوب می‌شود.

رنگ موی ایتالیایی رژ

آیا شما هم دوست دارید در حین رنگ کردن موهای خود، آن‌ها را کمی هم تقویت کنید؟ برند رژ در کنار شماست. در ساخت ترکیبات رنگ موی رژ از ویتامین‌های آ، ای، اف و امگا 6 و 3 استفاده شده تا موهایتان را به‌خوبی شاداب کند. یکی دیگر از راه‌های تقویت مو استفاده از بوتاکس مو است. همه چیز را درباره بوتاکس مو در مادامون مگ بخوانید.

بهترین رنگ موی ترکیه

شاید از ما بپرسید از همسایه عزیزمان ترکیه، چه پیشنهادی را به عنوان بهترین مارک رنگ موی خارجی 2022 معرفی می‌کنیم. پیشنهاد ما برند ترکی گلدن رز است.

رنگ موی گلدن رز

گلدن رز انتخابی خوب برای کسانی است که می‌خواهند رنگ موهای خود را از سفید یا خاکستری شدن نجات دهند. رنگ بندی متنوع این برند مرغوب، می‌تواند به شما کمک کند تا در رنگ کردن موهای خود کمی جسور‌تر باشید.

بهترین رنگ موی آمریکایی

بهتر است به عنوان آخرین مقصد، سری هم به آمریکای بزرگ بزنیم. برند نایس یکی از بهترین مارک‌های رنگ مو در جهان است.

برند نایس

هیچگاه فکر کرده بودید که در ترکیبات رنگ مویتان از کمی هم نارنگی استفاده کنید؟ برند نایس پیش از این به چنین ایده‌ای پر و بال داده است. استفاده این برند از کنستانتره نارنگی در ترکیباتش باعث شده است تا رنگ موهای این برند ماندگاری بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند موهایتان سفید شد. به علاوه در ترکیبات این رنگ‌ها از روغن هسته انگور هم استفاده شده است. پس اگر به دنبال یک رنگ موی گیاهی خارجی می‌گردید، برند نایس را فراموش نکنید.

در این نوشته سعی کردیم بهترین مارک رنگ موی خارجی 2022 را بر اساس کشور‌های مختلف به شما معرفی کنیم. باید دقت داشته باشید که رنگ‌ موهای خارجی بیشتر برای ساختار‌های پوست و موی افراد همان کشور طراحی شده‌اند و ممکن است کمی تفاوت رنگ با کاتالوگشان داشته باشند، اما بدون شک کیفیت آن‌ها تضمین شده است و علاوه بر زیبایی کمک می‌کنند تا موهایتان به خوبی تقویت شود. دوست داریم از تجربه شما در استفاده از رنگ موهای خارجی بدانیم. به نظر شما بهترین مارک رنگ موی خارجی ساخت کدام کشور است؟ شما کدام مارک را به دیگران توصیه می‌کنید و چرا؟ در ضمن اگر نگران اصل بودن رنگ موی خارجی که می‌‌خواهید آن را تهیه کنید هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ خرید از فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی بروید. برای مثال فروشگاه مادامون یکی از کامل‌ترین عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب است. حالا که با بهترین مارک رنگ موی خارجی 2020 آشنا شدید، پس برای ایجاد یک تغییر هیجان‌انگیز در ظاهرتان بیش از این صبر نکنید و خریدی مطمئن را همین حالا تجربه کنید.

خرید انواع رنگ مو از فروشگاه مادامون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا