آرایشی و زیبایی

بهترین پنکک برای پوست چرب چیست؟

پنکک نوعی کرم پودر است که پوشش کاملی ایجاد می‌کند، رنگ پوست را یکدست کرده و می‌تواند عیوب پوست مانند لکه‌ها، تغییر رنگ‌ها، جای زخم و حتی خال‌کوبی را بپوشاند. هنگام انتخاب این محصول به دنبال برندی باشید که در برابر آب مقاوم باشد و بتواند شرایط آب و هوایی مانند گرمای شدید را تحمل کند.

در حالی که برخی از مارک‌ها می‌توانند ضخیم و تا حدودی غیرطبیعی به نظر برسند، اما می‌توان مارک‌هایی را یافت که سنگین یا مات به نظر نمی‌رسند. توجه به میزان پوشش مورد نیاز هنگام انتخاب آرایش پنکک بسیار مهم است. کسانی که نیاز به پوشش زیادی دارند، باید یک کرم پودر پنکیک با مقادیر رنگ‌دانه بالا انتخاب کنند. در حالی که دیگران ممکن است آرایش سبک تر و کمتر مات را ترجیح دهند. اما بهترین پنکک برای پوست چرب چیست؟

در این مطلب قصد داریم به این پرسش، پاسخ دهیم. همچنین به راهنمای خرید پنکک برای برای پوست‌های چرب بپردازیم. اگر دارای پوستی چرب هستید و قصد خرید پنکک را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید از پنکک

هنگام انتخاب آرایش پنکک باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، فونداسیونی که بر پایه مواد معدنی است به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند. استفاده از برخی از آرایش‌های پنکیک، به خصوص مارک‌های ضخیم تر یا سنگین تر، ممکن است دشوار باشد، به خصوص برای کسانی که تجربه کمی در استفاده از این نوع کرم پودر دارند. می‌توانید بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب را در مقاله مربوطه در مادامون مگ بیابید.

در حالی که انتخاب فونداسیون مناسب برای پنکیک اولین قدم مهم است، انتخاب اسفنج مناسب تقریباً به همان اندازه اهمیت دارد. اسفنجی که برای اعمال آرایش استفاده می‌شود می‌تواند تعیین کند که چقدر استفاده از آن آسان است و چگونه زیرسازی بعد از استفاده صحیح از این محصول ظاهر می‌شود. اسفنج‌های لاتکس با فونداسیون‌های مبتنی بر کرم به خوبی کار می‌کنند و ظاهری صاف و یکنواخت ارائه می‌دهند.

به آسانی می‌توان از آن‌ها برای اعمال آرایش با دقت استفاده کرد. کسانی که به لاتکس حساسیت دارند، می‌توانند اسفنج‌های مشابهی پیدا کنند که از مواد دیگری مانند سلولز یا پلی اورتان ساخته شده‌اند. اسفنج‌های هیدرا منافذ بزرگ تر و بافت خشن تری نسبت به اسفنج‌های لاتکس دارند و اغلب برای اعمال و ترکیب آرایش کیک استفاده می‌شوند.

نحوه استفاده صحیح از پنکک

نحوه استفاده صحیح از پنکک

قبل از استفاده از پنکک، ایده خوبی است که پوست را لایه برداری کنید و سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید تا آرایشی یک دست و صاف داشته باشید. از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن آرایش تکمیل شود. همان‌طور که آرایش خشک می‌شود، صاف شدن و ترکیب شدن آن سخت تر می‌شود و ممکن است روی اسفنج نیز شروع به کنده شدن کند.

به جای اینکه فونداسیون پنکک را به یکباره در یک لایه ضخیم بزنید، چندین لایه سبک بمالید، که طبیعی تر به نظر می‌رسد و ترکیب شدن فونداسیون را آسان تر می‌کند. این نوع آرایش را می‌توان در هر نقطه از بدن از جمله صورت، گردن، سینه و پشت استفاده کرد.

 

انواع پنکک

پنکک‌ها در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. همچنین برندهای زیادی هستند که این محصول آرایشی را تولید می‌کنند. مهم ترین تفاوت پنکک‌ها در ساختار و مواد سازنده آنهاست. قاعدتاً هر چقدر از مواد اولیه با کیفیت تری در تولید این محصول استفاده شود، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. برخی از این محصولات به دلیل داشتن برخی مواد خاص برای پوست‌های چرب و برخی نیز برای پوست‌های چرب مناسب هستند. همچنین اگر علاقمند به دانستن اینکه آیا پنکک باعث جوش می‌شود یا نه هستید به مادامون مگ سر بزنید.

تفاوت انواع پنکک و اینکه برای چه نوع پوستی مناسب هستند، روی آن‌ها نوشته شده است. بنابراین پیش از خرید حتماً به این موضوع توجه لازم را داشته باشید. همچنین اگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنید، حتماً توضیحات مربوط به محصول را به خوبی بخوانید.

متن جایگزین: ویژگی های پنکک باکیفیت

ویژگی‌های یک پنکک با کیفیت

یک پنکک باکیفیت دارای ویژگی‌های مشخصی است که در ادامه برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین به مواردی می‌پردازیم که برای پوست‌های چرب مناسب است.

  • پوشانندگی بالا: پوشانندگی بالا یکی از موارد مهم در انتخاب یک پنکک مناسب است. البته باید توجه داشته باشید که پنکک در صورتی که پوشانندگی زیادی داشته باشد، باید بافت سبکی داشته باشد تا روی پوست احساس سنگینی نداشته باشید.
  • کنترل کننده چربی پوست: در راستای پاسخ به این پرسش که بهترین پنکک برای پوست چرب چیست؟ باید بدانید که هر پنکک با کیفیتی که بتواند چربی پوست شما را تنظیم و متعادل کند، می‌تواند برای پوست مناسب باشد.
  • مات کننده پوست: یک پنکک با کیفیت که از مواد اولیه مرغوب برای تولید آن استفاده شده است با متعادل کردن چربی پوست شما باعث مات شدن جلوه پنکیک نیز می‌شود. این مورد باعث می‌شود تا آرایش نهایی روی پنکک جلوه بهتری داشته باشد. همچنین پوست شما به اصطلاح برق نزند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین پنکک‌ها برای پوست‌های چرب می‌پردازیم. پس با معرفی بهترین پنک برای پوست چرب با ما همراه باشید.

خرید پنکک شون

شون یک برند ایرانی محبوب است که محصولات آرایشی بهداشتی متنوعی تولید می‌کند. برند شون همان‌طور که اشاره شد یک برند ایرانی تحت لیسانس آلمان است. این برند پرطرفدار در سال‌های اخیر توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. برای خرید پنکک شون می‌توانید به صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین مانند مادامون اقدام کنید.

خرید پنکک کالیستا

کالیستا نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی است که به تولید پنکک می‌پردازد. این برند نیز در بین علاقه‌مندان شناخته شده است و به دلیل قیمت مناسب، طیف وسیعی از مشتریان از آن استفاده می‌کنند. این برند علاوه بر پنکک وسایل آرایشی متنوع دیگری از جمله ریمل، کرم پودر، و موارد دیگر نیز تولید می‌کند.

پنکک کالیستا

خرید پنکک این لی

این لی نیز نام آشنایی دیگر بین برندهای ایرانی است. محصولات این لی نیز کیفیت بالایی نسبت به قیمت آن‌ها و همچنین نسبت به محصولات مشابه دارد. پنکک این لی پوشانندگی بسیار خوبی دارد و برای پوست‌های چرب نیز مناسب است.

خرید پنکیک نوت

پنکک نوت نیز برای پوست چرب مناسب است. شما می‌توانید این محصول را به صورت اینترنتی و از وب سایت مادامون تهیه کرده و در زمان کم در منزل تحویل بگیرید. پنکک نوت نیز همانند پنکک‌های شرکت‌های دیگر دارای رنگ بندی متناسب با پوست صورت است.

خرید پنکک نوت

خرید پنکک مای

برند مای یکی از قدیمی ترین و البته شناخته شده ترین برندهای لوازم آرایش ایرانی است که همچنان طرفداران زیادی دارد و محصولات این برند به خوبی به فروش می‌رسند. پنکک مای در چند رنگ وارد بازار شده است و برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. قیمت این پنکک نیز نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار کمتر است.

در این مطلب به معرفی بهترین پنکک برای پوست چرب پرداختیم. همان‌طور که خواندید پنکک یکی از اقلام مهم آرایشی است که استفاده زیادی دارد. برای خرید پنکک مناسب باید نکات زیادی توجه کرد. برای مثال پوشانندگی، متعادل کردن چربی پوست و رنگدانه‌ها جزء نکاتی هستند که پیش از خرید باید مورد توجه قرار بگیرند. در این مطلب سعی کردیم به راهنمای خرید برای تهیه یک پنکک مناسب بپردازیم. شما می‌توانید انواع پنکک و لوازم آرایشی دیگر را از فروشگاه اینترنتی مادامون تهیه کنید. همچنین می‌توانید با ویژگی‌های آن آشنا شوید و استعلام قیمت محصولات مختلف را بگیرید.

خرید پنکک باکیفیت از فروشگاه مادامون

 

سوالات متداول

 

پنکک‌ها چه تفاوتی دارد؟

برخی از این محصولات به دلیل داشتن برخی مواد خاص برای پوست‌های چرب و برخی نیز برای پوست‌های چرب مناسب هستند. تفاوت انواع پنکک و اینکه برای چه نوع پوستی مناسب هستند، روی آن‌ها نوشته شده است. بنابراین پیش از خرید حتماً به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

چه نوع پنککی برای پوست‌های چرب مناسب است؟

هر پنکک با کیفیتی که بتواند چربی پوست شما را تنظیم و متعادل کند، می‌تواند برای پوست مناسب باشد. پنکک‌هایی که قابلیت متعادل کردن پوست چرب را دارند بهترین انتخاب هستند.

ویژگی‌های یک پنکک باکیفیت چیست؟

اگر قصد خرید پنکک دارید باید به چند نکته توجه داشته باشید. پوشانندگی بالا، متعادل کننده چربی، مات کننده، رنگ مناسب پوست و مواد اولیه آن جزء موارد مهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا