آرایشی و زیبایی

پیشنهاد بهترین کرم پودر برای پوست چرب+ نکات و نحوه استفاده

به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب خود می‌گردید؟ نمی‌دانید این کرم پودر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ به شما خواهیم گفت.

داشتن پوست چرب ممکن است برای شما هم یک معضل محسوب شود. این نوع پوست حساسیت بالایی دارد و خیلی زود جوش می‌زند. از این رو بسیاری از افراد دارای پوست چرب همیشه دغدغه انتخاب بهترین لوازم آرایشی را دارند. به همین خاطر در این مطلب از مادامون به شما بهترین کرم پودر برای پوست چرب را معرفی می‌کنیم و در کنار آن، مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب و استفاده از کرم پودر روی این نوع پوست را باید بدانید، به شما یادآوری می‌کنیم.

چرا انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست چرب کار دشواری است؟

زمانی که شما پوست چربی دارید، صورتتان همواره نوعی از شفافیت و زیبایی خاص خودش را دارد. از این رو به شما تبریک می‌گوییم. اما باید بدانید در کنار این زیبایی، سلول‌های پوست چرب، مقدار چربی بیشتری دارند و از این رو مستعد زدن جوش بیشتری هستند.

از سویی استفاده از کرم پودر یکی از مهم‌ترین مراحل آرایش است که به زیرسازی آرایش شما و یک‌دست شدن رنگ پوستتان کمک می‌کند. بسیار افراد دارای پودر چرب همیشه می‌ترسند که از کرم پودر استفاده کنند و جوش‌هایشان وخیم‌تر شود. اما باید بدانید با انتخاب کرم پودر مناسب پوست چرب، شما جوش اضافی‌ نخواهید زد و آرایش‌تان زیبا‌ و کامل‌تر خواهد شد.

بسیاری از ‌خانم‌ها پنکک را جایگزین کرم پودر می‌کنند. اما برای اینکه بفهمیم آیا پنکک باعث جوش می‌شود یا نه؟ پیشنهاد می‌کنیم به مقاله آن در مادامون مگ سر بزنید.

چه نکاتی را باید در هنگام انتخاب کرم پودر برای پوست چرب رعایت کنیم؟

  • ابتدا مطمئن شوید که نوع پوست شما به طور قطعی چرب است و مختلط نیست. می‌توانید از آزمایش‌های تشخیص نوع پوست استفاده کنید.

بهترین کرم پودربرای پوست چرب

  • مهم‌ترین نکته این است که اگر پوست چربی دارید نباید از کرم پودر‌هایی استفاده کنید که خود دارای روغن هستند. بهترین کرم پودر برای پوست چرب کرم‌های oil-free یا بدون روغن هستند.
  • ویژگی‌ دیگر کرم پودر‌ خوب برای پوست چرب این است که حالت مات دارد. این مات بودن چربی و براق بودن بیش از حد پوست شما را می‌گردد. برای چک کردن این خاصیت از کرم پودر‌هایی استفاده کنید که از کلمه «matte finish» در رویشان استفاده شده باشد.
  • بهتر است پیش از استفاده از کرم پودر، مقداری لوسیون یا مرطوب‌کننده به پوست خود بزنید. این کار باعث می‌شود منافذ باز پوست شما بسته شوند و سر و کله جوش‌های تازه پیدا نشود. البته توصیه دیگر این است که به سراغ کرم پودر‌هایی بروید که در ترکیبات خود از مرطوب‌کننده و لوسیون استفاده کرده‌اند.

پیشنهاد بهترین کرم پودر برای پوست چرب

همان‌طور که گفتیم انتخاب کرم پودر برای پوست چرب می‌تواند کمی دشوار باشد؛ چراکه این نوع کرم پودر‌ها نباید ضعف‌های پوست شما را تقویت کنند و مثلاً باعث چربی بیشتر روی پوست شما باشند. برای آسان‌تر کردن کار شما در ادامه بهترین کرم پودر برای پوست‌های چرب را به شما معرفی می‌کنیم:

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای

بدون شک وقتی به دنبال برند خود لوازم آرایش ایرانی می‌گردیم، همیشه مای یکی از انتخاب‌های ما خواهد بود. این مطلب درباره کیفیت بالای کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای نیز صدق می‌کند. فرمولاسیون این کرم غیر جوش‌زا و فاقد چربی است و با پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی، آرایشی زیبا را برای شما به وجود می‌آورد. این کرم در سه طیف متفاوت برای پوست‌هایی با رنگ‌های گوناگون در فروشگاه اینترنتی مادامون وجود دارد.

کرم‌ پودر آکنه لاین مای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد دارای پوست چرب است.

کرم پودر مات کننده ضد چروک فاقد چربی الارو

اگر علاوه بر پوست چرب، نگران چروک‌های پوست خود نیز هستید، توصیه ما انتخاب و خرید کرم پودر مات کننده ضد چروک فاقد چربی الارو است. این کرم پوست شما را بعد از آرایش مات می‌کند و چربی پوستتان را به‌خوبی متعادل می‌کند. بافت سبک این کرم پودر خیال شما را در استفاده شما راحت‌ می‌کند.

کرم پودر مات کننده ضد چروک فاقد چربی الارو به متعادل کردن چربی سطح پوست شما کمک می‌کند.

کرم پودر مات میکاپ فاندیشن بلک دایموند مای

اگر پوست چربی دارید و دوست دارید کرم پودرتان فاندیشن و اساس آرایش شما را تکمیل کند، به سراغ کرم پودر مات میکاپ فاندیشن بلک دایموند مای بروید. این کرم پودر پوشش بالایی دارد و می‌تواند به‌خوبی لکه‌ها و فرورفتگی‌های سطح پوست شما را بپوشاند. به علاوه خاصیت رطوبت رسانی آن خیال شما را از بابت منافذ باز پوستتان راحت می‌کند. همچنین در مجله مادامون بهترین روش‌ها برای درمان لک های صورت معرفی شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

می‌توانید برای فاندیشن آرایش خود از کرم پودر مات میکاپ فاندیشن بلک دایموند مای بروید.

ضد آفتاب کرم پودری پوست چرب مدیسان

در کنار کرم پودر خود به‌دنبال خرید یک ضد آفتاب برای پوست چرب خود می‌گردید؟ توصیه ما محصولی است که در کنار پوشانندگی بالا، خاصیت ضد آفتابی نیز دارد. ضد آفتاب کرم پودری پوست چرب مدیسان پرکننده خطوط و پوشاننده لک‌های شماست و از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. می‌توانید با خیالی آسوده این کرم پودر را برای استفاده روزانه خود مد نظر داشته باشید.

ضد آفتاب کرم پودری پوست چرب مدیسان به جنگ چربی پوست و اشعه‌های آفتاب آسیب رسان می‌رود.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین کرم پودر برای پوست چرب را به شما معرفی کنیم. گفتیم که کرم پودر‌هایی که برای پوست‌های چرب طراحی می‌شوند دارای چربی و روغن در ساختارشان نیستند و از این رو جلوی جوش زدن دوباره شما را می‌گیرند. مشتاقیم بدانیم از میان همه محصولات موجود در بازار شما کدام یک را بهترین کرم پودر برای پوست چرب می‌دانید؟ خوب است این نکته را هم اضافه کنیم که خرید محصولات آرایشی از سایت مادامون به شما این امکان را می‌دهد تا از محصولاتی با کیفیت بالا استفاده کنید و به پوست خود احترام واقعی بگذارید. حالا که اطلاعات لازم را دارید، منتظر نمانید! زیبایی و درخشندگی در مادامون در خدمت شما است.

خرید انواع کرم پودر از فروشگاه مادامون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا