آرایشی و زیبایی

بهترین کرم پودر برای پوست‌های چرب کدام است؟

نوع پوست شما کدام است، چرب، خشک یا معمولی؟ آیا خصوصیات پوست چرب را می‌دانید؟ به نظر شما چه کرم پودری برای پوست چرب مناسب است؟ بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟ ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست چرب چیست؟

در این مقاله به بررسی بهترین کرم پودر برای پوست چرب خواهیم پرداخت، تا انتهای مقاله مادامون با ما همراه باشید و با استفاده از این مطالب کاربردی و مهم، کرم پودر متناسب با پوست خود را خریداری کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

استفاده از کرم پودر یکی از مراحل اصلی و مهم در آرایش است که اگر کرم پودر مناسب با نوع پوست انتخاب نکنید، کل آرایش شما نامتناسب بوده و جذابیت و زیبایی شما به چشم نمی‌آید. بنابراین قبل از خرید بهترین کرم پودر باید نوع جنس پوست خود را شناخته، سپس بر طبق نوع پوست خود (خشک، چرب یا مختلط) کرم پودر مناسب پوست خود را تهیه نمایید.

منافذ پوست راه تنفس و تبادل هوا در پوست هستند، بنابراین افرادی که پوست چربی دارند، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست، عدم ایجاد آکنه و جوش روی پوست باید از کرم پودر فاقد چربی استفاده کنند. همچنین انتخاب کرم پودرهای مختلف با توجه به جنس پوست، از مهم ‌ترین موارد قبل از خرید انواع کرم پودر است. برای آشنایی با بهترین پنکک برای پوست چرب به مادامون مگ سر بزنید.

کرم پودرها هم مانند لوازم آرایشی‌های دیگر برای صورت، انواع مختلفی دارند که هر یک از آن محصولات بر اساس انواع پوست‌، تولید می‌شوند. بنابراین با توجه به اینکه انواع زیادی کرم پودر در بازار موجود است، انتخاب کرم پودر مناسب با نوع پوست، همچنین مرغوب و با کیفیت و تهیه شده از مواد مغذی، در بین برندهای متنوع موجود در دنیا، کمی دشوار است.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

در ادامه بهترین کرم پودر برای پوست چرب را معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید کرم پودر متناسب با پوست خود را از سایت‌های معروف و معتبر به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین به مادامون مگ سربزنید تا نکات یک میکاپ حرفه‌ای را به راحتی یاد بگیرید.

انواع بهترین کرم پودر برای پوست چرب

کرم پودر کالیستا

ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست چرب

  1. پوشانندگی قوی جای لک و جوش
  2. مناسب برای استفاده روزانه
  3. مناسب برای انواع پوست چرب و مستعد آکنه
  4. ضد حساسیت
  5. کنترل کننده چربی پوست
  6. پوشش‌ دهی فوق‌العاده عالی پوست
  7. عدم ایجاد ماسیدگی یا ترک روی پوست
  8. مقاوم در برابر تعریق
  9. تشکیل شده از روغن‌های گیاهی و طبیعی
  10. فاقد چربی
  11. حاوی ترکیبات مغذی
  12. پوشانندگی بالای پوست
  13. ماندگاری بالا روی پوست
  14. ایجاد حس سبکی در پوست صورت
  15. حذف کننده چربی‌های پوست
  16. نرم‌ کننده پوست
  17. دارای بافتی سبک
  18. قابلیت مات کنندگی پوست صورت
  19. خاصیت ضد جوش و آکنه
  20. خاصیت آب‌رسانی پوست
  21. محافظت از پوست در برابر ایجاد جوش‌های پوستی
  22. درمان کننده مشکلات ناشی از چربی پوست
  23. محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید
  24. ایجاد کلاژن سازی در پوست
  25. ضد چروک پوست

بررسی انواع کرم پودر مناسب پوست چرب

در ادامه مقاله برخی از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب را بررسی خواهیم کرد.

خرید کرم پودر مای برای پوست چرب

کرم پودر مای یکی از محصولات مناسب برای پوست‌ چرب، مختلط، مستعد جوش و آکنه است. با استفاده از کرم پودر مای، پوست صورت زیبا، طبیعی، مات و یکدست می‌شود. کرم پودر مای فاقد چربی بوده و بر پایه رنگ قهوه‌ای تهیه می‌شود.

کرم پودرو مای برای پوست چرب

بانوان علاقه‌مند به کرم پودرهای تیره رنگ، با خرید کرم پودر مای، می‌توانند پوششی تیره‌ رنگ، روی پوست خود ایجاد ‌کنند. این محصول همچنین دارای (SPF) 8 درصد بوده که برای پوست‌های چرب مناسب است و از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

کرم پودر مای همچنین بافتی سبک دارد. ماندگاری بالای این کرم پودر روی انواع پوست مخصوصاً پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه نیز از دیگر ویژگی‌های کرم پودر مای محسوب می‌شود.

خرید کرم پودر کالیستا، بهترین کرم پودر برای پوست چرب

کرم پودر کالیستا محصولی با قیمت مناسب بوده که یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست‌های چرب محسوب می‌شود. کرم پودر کالیستا علاوه بر پوست چرب برای پوست‌های مختلط نیز استفاده می‌شود. این محصول پوست را یکدست کرده و از پس دادن چربی روی آرایش جلوگیری می‌کند. همچنین کرم پودر کالیستا، پوشش دهی و دوام بسیار بالایی روی پوست ایجاد می‌کند.

خرید کرم پودر این لی

کرم پودر این لی برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و بافت سبکی دارد که به راحتی روی پوست صورت پخش شده، ظاهری زیبا در پوست صورت ایجاد می‌کند. همچنین جلوه طبیعی و مات روی پوست به جا می‌گذارد و از مصنوعی به نظر رسیدن ظاهر پوست جلوگیری می‌کند.

این محصول با ترکیباتی که برای ساخت آن استفاده شده، در طولانی مدت از براق شدن پوست صورت نیز جلوگیری می‌کند. کرم پودر این لی کیفیتی فوق العاده روی پوست دارد و همانند کرم پودر مای بافت لطیفی روی پوست ایجاد می‌کند.

همچنین قدرت پوشانندگی بالایی روی صورت دارد.  فرمولاسیون این محصول به گونه طراحی شده که چهره‌ شما را در طول روز مات و طبیعی نشان می‌دهد و از ایجاد ظاهری براق مخصوصاً در ناحیه بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد کرم پودر این لی می‌توان به مقاوم بودن این محصول در برابر گرما، تعریق و رطوبت اشاره کرد.

رنگ کرم پودر را چطور انتخاب کنیم؟

خرید کرم پودر نوت، حاوی مواد مغذی برای پوست چرب

کرم پودر نوت، مات کننده قوی برای پوست‌های چرب محسوب شده و به دلیل اینکه فاقد چربی است از تحریک غدد چربی و تولید چربی اضافی روی پوست صورت جلوگیری می‌کند. این محصول همچنین در طول روز پوست شما را تمیز، صاف و یکدست نشان می‌دهد.

برای تولید کرم پودر نوت از روغن سدر، عصاره اسپیره و انواع ویتامین‌های آ، ب و اف استفاده شده است. این مواد موجود در کرم پودر نوت، موجب از بین رفتن التهاب، حساسیت و خستگی پوست می‌شود و چهره شما را در طول روز طبیعی، زیبا و سرحال نشان می‌دهد.

خرید کرم پودر لنسی بل

کرم پودر لنسی بل با استفاده از محصولات گیاهی و عصاره چای سبز تهیه می‌شود. بنابراین این کرم پودر گیاهی بوده و از ترکیبات مغذی و سالم برای پوست درست شده است. همچنین به علت اینکه حاوی چای سبز است،

آنتی اکسیدان بسیار قوی برای پوست بوده و موجب حفظ شادابی پوست، محافظت از پوست صورت در برابر پیری و عدم ایجاد چروک‌های ریز روی پوست صورت می‌گردد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در تهیه کرم پودر لنسی بل رعایت شده این است که در ترکیبات این محصول از نگهدارنده‌های شیمیایی نظیر پارابن استفاده نمی‌شود.

قیمت بهترین کرم پودر برای پوست چرب

امروزه قیمت انواع کرم پودر برای پوست چرب را با توجه به نوع کاربرد آنها، شرکت و برند تولید کننده انواع کرم پودر، حجم، کیفیت کرم پودرها و مواد تشکیل دهنده آنها، تعیین می‌کنند.

خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب به صورت آنلاین

امروزه برای خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب، باید به تنوع محصولات، خاصیت ضد آفتابی انواع کرم پودر برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور آفتاب، خاصیت آب‌رسانی و پوشش دهی پوست و ترکیبات مغذی موجود در انواع کرم پودر، توجه کرده و کرم پودر مناسب پوست خود را تهیه نمایید.

سپس بعد از بررسی انواع کرم پودر بر اساس موارد ذکر شده در قسمت فوق، کرم پودر مورد نظر خود را با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و معروف، به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

انواع کرم پودر را بر اساس به نوع پوست خود، میزان پوشانندگی پوست، عدم ایجاد ماسیدگی روی پوست، دارای بافتی سبک، مقاوم در برابر تعریق، تهیه شده از روغن‌های گیاهی، فاقد چربی و پارابن، حاوی ترکیبات مغذی و ویتامین‌های مختلف، برای داشتن چهره ای زیباتر تهیه نمایید.

خرید کرم پودر باکیفیت از فروشگاه مادامون

سوالات متداول

 

کرم پودرها چه تفاوتی با هم دارند؟

انواع کرم پودر از فرمولاسیون متفاوت برای انواع پوست تهیه شده‌اند. برای نمونه، برخی از کرم پودرها مخصوص پوست‌های چرب هستند و برخی دیگر برای پوست‌های خشک یا مختلط تهیه می‌شوند.

ویژگی‌های یک کرم پودر مرغوب و با کیفیت چیست؟

کرم پودر مناسب و با کیفیت باید دارای ویژگی‌هایی نظیر خاصیت ضد جوش و آکنه، خاصیت آب‌رسانی پوست، محافظت از پوست در برابر ایجاد جوش‌ها و لکه‌های پوستی، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید و کنترل کننده چربی اضافی پوست باشد.

چه نوع کرم پودری برای پوست‌های چرب مناسب است؟

کرم پودر فاقد چربی و پارابن برای پوست‌های چرب مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا