آموزش ها

لاک زدن با چسب، راه‌کاری آسان برای زیبایی بخشیدن به ناخن‌ها

هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی پس از انجام برخی از خدمات، بر روی ناخن‌های شما لاک زده می‌شود، اما شما می‌توانید این‌کار را نیز به کمک برخی از روش‌ها برای خود به راحتی انجام دهید. لاک زدن روش‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها به کمک چسب نواری است. ما در تیم تخصصی مادامون عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و با کیفیت در ادامه این مطلب قصد آموزش لاک زدن با چسب را به شما زیبارویان داریم. اگر علاقمند هستید که این روش از لاک زدن دو رنگ را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب جذاب با ما همراهی کنید.

رسیدگی به ناخن‌ها و رنگ آمیزی آن‌ها یکی از کارهایی است که اکثر خانم‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در دستان خود انجام می‌دهند. ناخن‌های شما نقشی بسیار مهم را در نمایش زیبایی و جذابیت دستانتان نیز ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری از خانم‌ها برای زیبایی بخشیدن به ناخن‌های خود به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. اما برای این‌که ناخن‌هایی زیبا را داشته باشید، حتما نیازی نیست به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید و هزینه‌هایی گزاف را بپردازید. در عین حال با طی کردن مراحل روش‌هایی آسان می‌توانید این‌کار را در خانه برای خود نیز انجام دهید.

لاک ناخن چیست ؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد رنگ آمیزی و رسیدن به ناخن‌ها یکی از اموری است که بسیاری از خانم‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در دستان خود انجام می‌دهند. در گذشته نیز قبل از این‌که لاک‌ها توسط شرکت‌هایی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به مصرف کنندگان عرضه شوند، افراد برای زیباتر کردن دستان و ناخن‌های خود از ترکیبات گیاهی و رنگ‌هایی طبیعی استفاده می‌کردند.

لاک زدن

از برترین برندهای لاک در سایت فروشگاه مادامون می‌توان به این لِی (INLAY)، کالیستا (Calista) و مای (MY) اشاره کرد که با بهترین قیمت‌ها آماده خریداری هستند. در عین حال به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که خرید لاک ناخن این لی RED VELVET 12 یکی از محبوب‌ترین لاک‌ها در سایت مادامون را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

در ادامه این بخش از مطالب ویژگی‌های لاک ناخن با کیفیت را برای شما عزیزان بیان کرده‌ایم. همچنین اگر به انجام مانیکور در خانه علاقمند هستید می‌توانید به مقاله آموزش انجام مانیکور در خانه مراجعه کنید.

ویژگی‌های لاک ناخن با کیفیت

زمانی‌که قصد خرید لاک ناخن را دارید بایستی از کیفیت و مرغوبیت آن نیز اطلاع پیدا کنید. لاک‌های با کیفیت یکسری ویژگی‌ها دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • غلظت لاک ناخن : از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لاک ناخن با کیفیت می‌توان به غلظت آن اشاره کرد. هنگامی‌که می‌خواهید یک لاک ناخن بخرید بایستی دقت کنید که خیلی رقیق نباشد، چرا که خیلی زود روی ناخن شما پخش می‌شود و در نتیجه ناخن شما به درستی رنگ نخواهد گرفت. در عین حال لاکی که خریداری می‌کنید نباید خیلی هم غلیظ باشد، چرا که بر روی ناخن لخته خواهد شد.
  • یکنواختی لاک ناخن : اگر هنگام لاک زدن متوجه این موضوع شوید که یکنواختی مناسبی بر روی ناخن شما ایجاد نشده است، این امکان وجود دارد که پس از خشک شدن، حباب‌ها و خطوط ناصافی را بر روی ناخن شما ایجاد کند.
  • قلموی لاک ناخن : قلموی لاک ناخن نباید زیاد پراکنده باشد چرا که در این صورت احتمال دارد رد آن بر روی سطح ناخن بر جای بماند. در عین حال قلمو نباید بیش از حد متراکم باشد، به این دلیل که ممکن است بر روی سطح ناخن شما بچسبد و به سختی جدا شود.

لاک ناخن باکیفیت

نکته دیگری که بایستی به آن توجه کنید این است که قلمو باید انعطاف پذیری مناسبی نیز داشته باشد تا بتواند لاک را به خوبی بر روی سطح ناخن شما پخش و از جمع شدن یک‌جای آن جلوگیری کند.

  • کیفیت لاک ناخن : یک لاک ناخن با کیفیت بوی بدی نخواهد داد، چرا که در غیر این صورت مشخص می‌شود که از مواد شیمیایی نامرغوبی در آن استفاده شده است. نکته دیگری که در مورد کیفیت و مواد مرغوب به‌کار رفته در لاک ناخن باید به آن اشاره کرد این است که بایستی حدودا 2 دقیقه یا کمتر زمان ببرد تا خشک شود و حداقل یک هفته نیز بر روی ناخن شما باقی بماند.

آیا می‌دانید روتین صحیح مراقبت از پوست قبل از خواب چگونه است ؟ در مادامون مگ یاد بگیرید!

آموزش لاک زدن با چسب

لاک زدن با چسب یکی از روش‌هایی است که می‌توانید آن‌را در خانه به کمک یک لاک با رنگ دلخواه و کمی چسب نواری بر روی ناخن‌های خود بزنید. در عین حال با این روش می‌توانید ایده‌هایی جذاب را بر روی ناخن‌های خود پیاده کنید. همچنین باید اشاره کنیم که برای لاک زدن دو رنگ نیز یکی از بهترین راه‌کارها استفاده از چسب نواری است. به این ترتیب شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به سالن‌های زیبایی، ناخن‌های خود را به شکلی که می‌خواهید لاک بزنید و زیبایی آن‌را دوچندان کنید.

در ادامه مطالب می‌خواهیم به شما لاک زدن با چسب را طی مراحلی ساده آموزش دهیم.

استفاده از چسب نواری یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای لاک زدن ناخن‌ها است. از آن‌جا که این روش جزو لاک‌ها دو رنگ به حساب می‌آید، برای انجام این روش بایستی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا به نتیجه‌ای فوق‌العاده دست یابید.

  • در ابتدا حدودا دو سوم ناخن خود را از ریشه تا قبل از نوک آن چسب بزنید.
  • سپس از نوک ناخن خود شروع به لاک زدن کنید تا به قسمتی که چسب زده‌اید برسید.
  • چند دقیقه‌ای را صبر کنید تا آن قسمت از ناخن را که لاک زده‌اید خشک شود.
  • بعد از آن می‌توانید در صورتی‌که می‌خواهید 2 یا 3 رنگ لاک دیگر را بر روی ناخن خود بزنید، به میزانی که می‌خواهید چسب نواری را بر روی ناخن خود قرار داده و شروع به لاک زدن کنید.

آموزش لاک زدن با چسب

البته بهتر است قبل از این‌که قسمت‌های بعدی از نوک ناخن را لاک بزنید، قسمت لاک زده شده را با کمی چسب نوار بپوشانید تا طرحی جذاب و بدون نقص را بر روی ناخن خود بزنید.

باید توجه کنید که این روش برای لاک زدن دو رنگ است، اما اگر بخواهید یک لاک بی‌نقص یک‌رنگ را نیز بر روی ناخن خود بزنید، بهتر است دو طرف ناخن و همچنین انتهای آن‌را با چسب نواری بپوشانید و بعد از آن شروع به لاک زدن کنید. اگر ‌می‌خواهید این روش را روی ناخن‌های پا نیز امتحان کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به مقاله آموزش انجام پدیکور در خانه سر بزنید.

همیشه یکی از موارد مهمی که به زیبایی دستان افراد می‌افزاید رسیدگی مداوم به آن‌ها است. این موضوع در بین خانم‌ها به کمک لاک زدن نیز نقشی پر رنگ‌تر خواهد شد. لاک زدن روش‌های مختلفی دارد که ما در فروشگاه مادامون تلاش براین داشتیم که آموزش لاک زدن با چسب را به‌طور کامل و روان برای شما عزیزان بیان کنیم. در عین حال باید گفت که لاک زدن با چسب یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید در خانه به جای مراجعه به سالن‌های زیبایی که هزینه‌هایی زیاد را نیز در بر دارند، ناخن‌ها خود را لاک بزنید و به آن‌ها زیبایی دوچندانی ببخشید. امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما عزیزانی که به زیبایی دستان و ناخن‌های خود اهمیت فراوانی می‌دهید مفید بوده باشد. همچنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید برای خرید لاک ناخن به سایت و صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی مادامون مراجعه کنید، به انواع لاک‌ها از برترین برندها دسترسی پیدا داشته باشید و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت خریداری کنید. در عین حال اگر شما همراهان گرامی مادامون نیز تجربه‌ای در خصوص لاک زدن با چسب را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که تجربه با ارزش خود را با ما و دیگر مخاطبان مادامون بلاگ به اشتراک بگذارید.

خرید لاک ناخن باکیفیت از فروشگاه مادامون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا