آرایشی و زیبایی

آشنایی با بهترین کرم‌های دور چشم موجود در بازار

در حالی که این روزها استفاده از مرطوب‌کننده به بخش مهمی از روتین‌های پوستی اغلب افراد تبدیل شده است، مراقبت از پوست نازک زیر چشم، همچنان نادیده گرفته می‌شود. جالب است بدانید که پوست پلک‌های پایینی ما، نازک‌ترین پوست در کل بدن است که به مرور زمان شل شده و در برابر بسیاری از مشکلات پوستی، از قبیل تیرگی‌ها و چین و چروک، آسیب‌پذیر است.

ما برای پیدا کردن بهترین کرم‌ دور چشم، درباره هر یک از این محصولات تحقیق کردیم و نظرات مشتریان درباره هر کدام از آن‌ها را جویا شدیم. در این مطلب، نتایج بررسی‌های خود را با شما در اشتراک می‌گذاریم تا راه حل مناسبی برای از بین بردن سیاهی، کاهش پف‌کردگی، روشن و مرطوب کردن پوست دور چشم خود پیدا کنید.

نظر کیت وینسلت درباره استفاده از کرم دور چشم

«زمانی که در مسافرت هستید، سرتان شلوغ است یا استرس زیادی دارید، استفاده از یک کرم دور چشم خوب، بسیار مهم است. چون درست در همین این زمان‌هاست که چشم‌هایی سیاه و پف‌کرده به سراغتان می‌آیند!» – کیت وینسلت (Kate Winslet)

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

حتی اگر سن زیادی ندارید، استفاده از کرم دور چشم، یک اقدام پیشگیرانه و هوشمندانه برای حفظ انعطاف‌پذیری پوست است. در ادامه، 10 مورد از مهم‌ترین مزایای کرم دور چشم را معرفی می‌کنیم که با استفاده مداوم از آن، به دست می‌آورید:

1) جلوگیری از علائم رایج پیری:

کدر بودن، خستگی و شل بودن پوست، به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. با این حال، دو عامل اصلی این مسئله، کم‌آبی بدن و استرس‌های محیطی است. استفاده از یک کرم دور چشم مناسب با ترکیبات مرطوب‌کننده و خواص آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند به جلوگیری از وقوع علائم پیری در اثر این موارد کمک کند.

2) کاهش خطوط و چین و چروک‌های اطراف چشم:

آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مرطوب‌کننده‌های موجود در فرمولاسیون کرم‌های دور چشم، به صاف‌کنندگی و احیا کردن پوست صورت کمک می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا خطوط ریز اطراف چشم، به مرور کم‌رنگ‌تر شوند.

3) کم کردن پف چشم:

پف کردن ناشی از تجمع مایعات، می‌تواند به دلیل مواردی مانند کم‌خوابی، آلرژی و افزایش سن اتفاق بیفتد. بهترین کرم دور چشم، محصولی است که بتواند این علائم را تا حد امکان کاهش دهد.

4) کاهش تیرگی چشم:

کرم‌های دور چشم طبیعی، مملو از مواد گیاهی مفیدی هستند که تغییر رنگ زیر چشم را به حدأقل رسانده و پوست شما را درخشنده می‌کنند.

5) هیدراتاسیون مناسب:

پوست نازک اطراف چشم، به نوع خاصی از آبرسانی نیاز دارد که تنها با برخی محصولات قابل انجام است. این کرم‌ها با غلظت مناسبی از مواد آبرسان در ترکیبات خود، رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم را تأمین کرده و در عین حال، باعث تحریک و خشک شدن بیشتر آن نمی‌شوند.

6) یکنواختی رنگ پوست:

پوست تغذیه و مرطوب‌شده، روشن و سالم‌‌تر به نظر می‌رسد. با اضافه کردن ویتامین‌های جوان‌کننده به روتین مراقبتی خود، پوستی درخشان و یکنواخت خواهید داشت. برای آشنایی کامل با روتین مراقبت از پوست قبل از خواب به مادامون مگ سر بزنید.

7) آماده کردن پوست برای آرایش:

این کرم‌ها برای صاف کردن پوست دور چشم، کاهش ظاهر لکه‌های تیره و پف‌کردگی، بسیار عالی عمل می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا کانسیلر، به صورت یکنواخت‌تری روی پوست شما بنشیند.

بهترین فرمولاسیون کرم‌های دور چشم

با وجود محصولات بسیار متنوع در بازار، انتخاب بهترین کرم دور چشم می‌تواند اندکی چالش‌برانگیز باشد. برای این کار لازم است تا به فرمولاسیون به کار رفته در تولید این محصولات، توجه داشته باشید. برخی از بهترین ترکیبات کرم‌های دور چشم، عبارتند از:

  • کوآنزیم Q10: کیوتن می‌تواند با محافظت از پوست در برابر آسیب‌های خورشید، خطر ایجاد چین و چروک در اطراف چشم را تا حد زیادی کاهش دهد.
  • پپتیدها: این مواد با افزایش تولید کلاژن، برای رفع مشکلاتی از قبیل نازک شدن پوست و خطوط ریز اطراف چشم، ایده‌آل هستند.
  • اسید هیالورونیک: اسیدهیالورونیک با جذب آب، پوست را مرطوب کرده و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشید.
  • ویتامین C: ویتامین سی، یکی از بهترین ترکیبات به کار رفته در کرم‌های مخصوص چشم است که از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده و درخشندگی آن را افزایش می‌دهد.
  • ویتامین E: این ویتامین نیز خواص مرطوب‌کنندگی داشته و التهابات پوست اطراف چشم را کاهش می‌دهد.
  • کافئین: این ماده می‌تواند به کاهش پف و سیاهی زیر چشم کمک کند.
  • SPF: یکی از کلیدی‌ترین مواد برای جلوگیری از آسیب آفتاب و چین و چروک دور چشم، SPF است.

در نظر داشته باشید که برخی مواد، بهترین عملکرد را برای انواع خاصی از پوست دارند. بنابراین برای محدود کردن انتخاب‌های خود، لازم است ببینید که چه چیزی برای پوست شما بهتر است. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین کرم‌های دور چشم موجود در بازار و ویژگی‌های هر کدام را به شما معرفی می‌کنیم.

کرم دور چشم پریم؛ یکی از بایدهای روتین مراقبت از پوست

  • حجم 15 میلی‌متر
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد پف، چروک و تیرگی
  • قابل استفاده در هر ساعت از شبانه‌روز

کرم دور چشم پریم

 کرم دور چشم پریم (Prime Matex)                                                               

خواص ترکیبات
کاهش افتادگی زیر چشم دی پپتید-2
نرم‌کننده و تغذیه‌رسان شی باتر
ضد پیری ویتامین E
افزایش کلاژن‌سازی ویتامین A

 

اگر به دنبال یک محصول فوق‌العاده هستید که شادابی و لطافت پوست شما را تأمین کند، خرید کرم دور چشم پریم را در ذهن داشته باشید! از آنجا که این محصول فاقد هرگونه ترکیبات حساس به نور است، می‌تواند در تمامی ساعات روز و شب مورد استفاده قرار گرفته و مشکل چین و چروک پوست شما را به راحتی برطرف کند.

با کرم دور چشم الارو، از شر تیرگی زیر چشم خود خلاص شوید!

  • حجم 20 میلی‌متر
  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده به تنهایی یا زیر آرایش

کرم‌های دور چشم ضد چروک با خاصیت ضد تیرگی فاقد پارابن الارو

کرم دور چشم ضد چروک با خاصیت ضد تیرگی فاقد پارابن الاروEllaro Eye Contour Cream Gel) Anti Wrinkle)

خواص ترکیبات
مرطوب‌کننده و مغذی روغن آرگان
نرم‌کننده و تغذیه‌رسان شی باتر
کاهش‌دهنده تیرگی زیر چشم کافئین
ضد پیری Eویتامین

 

کرم دور چشم فاقد پارابن الارو، ضد حساسیت بوده و آبرسان قوی پوست است. این محصول با داشتن عصاره T3، از ایجاد چروک دور چشم جلوگیری کرده و تغذیه‌کننده‌ای مناسب نیز محسوب می‌شود. با استفاده از کرم ضد چروک الارو، می‌توانید تیرگی‌های زیر چشم خود را تا حد خوبی کاهش دهید.

با استفاده از کرم دور چشم سینره، تفاوت را احساس می‌کنید

  • حجم 30 میلی‌متر
  • بدون انجام تست حیوانی (کرولتی فری)
  • کاهش و رفع سیاهی، پف و چروک دور چشم

کرم ‌های دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره   (Cinere Double Action Revitalizing Eye Cream)

خواص ترکیبات
تقویت قدرت کشسانی پوست گلیسیرین
نرم‌کننده و تغذیه‌رسان شی باتر
ضد پیری ویتامین E
ضد چروک قوی آلانتویین

 

کرم دور چشم سینره با ترکیبات طبیعی خود می‌تواند از ایجاد چین و چروک‌های ریز در پوست اطراف چشم، جلوگیری می‌کند. در صورت استفاده اصولی و مداوم از این محصول، هاله سیاه دور چشم نیز از بین می‌رود و به علاوه افزایش میزان کلاژن و الاستین، با بهبود تغذیه پوست، رنگ شفافی به آن می‌بخشد.

کرم دور چشم سی گل و خواص بی‌نظیر آن

  • حجم 20 میلی‌لیتر
  • ضد پف، تیرگی و چروک
  • مناسب برای استفاده قبل از آرایش

کرم دور چشم سی گل

 

کرم دور چشم سی گل  (Seagull Age Pro)

خواص ترکیبات
مرطوب‌کننده اسکوالن
ضد پیری ویتامین E
افزایش کلاژن‌سازی ویتامین A
کمرنگ کردن خطوط حلقوی زیر چشم ویتامین C

از نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان، این محصول، مقرون به صرفه‌ترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی است که علاوه کاهش چروک‌های سطحی دور چشم، به بهبود پف و کبودی آن نیز کمک می‌کند. کرم دور چشم سی گل با ترکیبات ضد پیری خود، برای نرم و لطیف کردن پوست اطراف چشم نیز مناسب است.

کرم دور چشم لامینین

  • حجم 15 گرم
  • مناسب برای خانم‌ها و آقایان بالای 30 سال
  • لیفتینگ قوی دور چشم

کرم دور چشم لامینین

 

کرم دور چشم لامینین (Laminin)

خواص ترکیبات
پیشگیری از چروک و پیری زودرس

از بین بردن التهابات و قرمزی پوست

Complex MDI
رشد و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده رتینول 0.5%
بهبود متابولیسم سلولی ویتامین E
مرطوب‌‌کننده اسکوالن

کرم دور چشم لامینین با داشتن کمپلکس MDI، می‌تواند چروک و سیاهی دور چشم را از بین ببرد. توصیه می‌شود تا برای رسیدن به بهترین نتیجه، در دو هفته اول به صورت یک شب در میان و در 4 تا 5 ماه آینده، هر شب از این کرم استفاده کنید.

روش استفاده از کرم دور چشم

استفاده از کرم دور چشم در یک روتین مراقبت پوستی، بسیار ساده و راحت است. تنها کافیست تا مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  1. صورت خود را با یک پاک‌کننده طبیعی بشویید؛
  2. تونر بزنید؛
  3. چند قطره از سرم مورد علاقه‌تان را روی پوست خود ماساژ دهید؛
  4. مقداری از کرم دور چشم را به آرامی و با انگشت حلقه یا میانی، در ناحیه زیر چشمان خود ماساژ دهید. برای این کار، از درونی‌ترین گوشه شروع کرده و به سمت بیرون حرکت کنید. مراقب باشید تا کرم به مژه‌های پایینی شما نخورد؛
  5. صورت خود را مرطوب کنید.

در این مقاله از مادامون گفتیم که استفاده از کرم‌های دور چشم، روشی عالی برای پیشگیری و مبارزه با علائم پیری است. با این کار، چشم‌های شما درخشندگی خاصی پیدا کرده و شاداب‌تر به نظر می‌رسند. هنگامی که از محصولات مراقبت پوستی طبیعی استفاده کنید و در کنار آن، یک رژیم غذایی سالم، آب و خواب زیاد داشته باشید، هیچ چیز نمی‌تواند شما را از داشتن احساس و ظاهری زیبا، بازدارد! شما می‌توانید خرید انواع کرم دور چشم را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه لوازم آرایشی مادامون تجربه کنید.

خرید انواع کرم دور چشم از فروشگاه مادامون

سوالات متداول

 

بهترین کرم دور چشم برای افراد زیر سی سال چه کرمی است؟

این دسته از افراد بهتر است از کرم‌های دور چشم سبک و آبرسان استفاده کنند. استفاده از کرم دورچشم سنگین و ضدچروک، سبب ایجاد میلیا می‌شود.

ایا کرم دور چشم باعث از بین رفتن تیرگی زیر چشم می‌شود؟

کرم‌های دور چشم روی از بین رفتن تیرگی موثر هستند اما اگر روی تیرگی خیلی حساس هستید، می‌توانید مزوتراپی زیر چشم انجام دهید.

آیا گودی زیر چشم با استفاده از کرم دور چشم از بین می‌رود؟

گودی زیر چشم با هیچ کرمی پر نمی‌شود و بهترین راه تزریق فیلر زیر چشم است.

کدام کرم‌های دور چشم باعث میلیا می‌شوند؟ راهکار کاهش میلیا چیست؟

استفاده از کانسیلرهای سنگین، کرم پودرهای چرب و سنگین، استفاده از کرم آبرسان و ضدچروک سنگین برای دور چشم، سبب ایجاد میلیا می‌شود. اگر مستعد میلیا هستید، برای دور چشم باید آبرسان مخصوص دور چشم بزنید و از کرم‌های دور چشم سبک با بافت ژلی استفاده کنید.

چگونه می‌توانم کرم دورچشم مناسب را خریداری کنم؟

شما عزیزان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مادامون سر بزنید و با مقایسه محصولات متنوع و آگاهی از ویژگی‌های آن‌ها، کرم دور چشم مناسب خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا