آرایشی و زیبایی

بهترین پنکک برای پوست خشک کدام است؟

پنکک یکی از لوازم آرایشی پرمصرفی است که بسته به نوع مارکی که دارد، می‌تواند پوشش زیادی را روی سطح پوست ایجاد کند. بسیاری از افراد به دلیل نوع نیاز خود به دنبال یافتن بهترین پنکک برای پوست خشک هستند تا بتوانند از آن در کنار سایر لوازم آرایشی، کرم پودرها و کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنند. در این راهنما قرار است به معرفی مارک‌های شناخته شده پنکک برای پوست‌های خشک بپردازیم و در انتها نیز نحوه استفاده از این نوع کرم پودر آرایشی یا شاید بهتر باشد بگوییم کرم پوشش دهنده را بیان می‌کنیم.

کاربرد پنکک

پنکک به دلیل ساختاری که دارد می‌تواند پوشش کاملی را روی سطح پوست ایجاد کند. به همین دلیل بیشترین استفاده را در هنگام گریم دارد. به عنوان مثال این کرم پودر آرایشی در بین مدل‌ها، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون استفاده بسیار بالایی دارد. به طور کلی از این محصول برای زیرسازی آرایش، اصلاح آرایش و کنترل چربی پوست استفاده می‌شود.

خرید پنکک اگر به درستی و متناسب با تناژ پوست انجام شود، به راحتی می‌تواند عیوب پوست را بپوشاند، آن را یکدست کند و منجر به تغییر رنگ پوست شود. اگر شما نیز دارای لک‌های پوستی، جای زخم یا خالکوبی هستید، به راحتی می‌توانید از خاصیت پوشانندگی پنکک برای محو کردن مشکلات پوستی خود کمک بگیرید. حتی افراد دارای مشکل ویتیلیگو نیز می‌توانند از این کرم برای رفع نواقص پوست خود استفاده کنند.

بهترین پنکک برای پوست خشک

در واقع نمی‌توان به این پرسش که کدام پنکک‌ برای پوست خشک بهتر است، پاسخ روشنی داد، زیرا مجموعه‌ ای از مارک‌ها و برندهای موجود در بازار هستند که بازخورد بسیار خوبی از فروش محصولات خود در این زمینه داشته‌ اند. اما در ادامه به معرفی این برندهای مشهور و وجه تمایز آن‌ها با سایرین می‌پردازیم. در نهایت این شما هستید که با بررسی نقاط مثبت و ویژگی‌های هر برند پنکک و با توجه به پوست خود به انتخاب مناسب ‌ترین گزینه اقدام می‌کنید. اگر پوست چربی دارید پیشنهاد می‌کنیم به مطلب بهترین پنکک برای پوست چرب سری بزنید.

طیف رنگی پنکک

خرید پنکک شون

شون یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم آرایشی است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند پنکک است که انواع مختلفی دارد. این تنوع به دلیل مواد به کار رفته در کرم و رنگ آن است که هر یک از محصولات موجود را برای نوع خاصی از پوست قابل استفاده می‌کند. در کنار سایر نمونه‌های برند شون پنکک سری (Precious) شماره (P02) جزو بهترین‌ها خواهد بود.

این مدل به دلیل گیاهی بودن و داشتن ترکیب روغن جوانه گندم علاوه بر ایجاد لطافت از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند. مدل شماره ((P04 آن دارای پایه رنگی مات و سری P06)) دارای قدرت پوشانندگی بالایی است. از ویژگی‌های اصلی پنکک‌های برند شون می‌توانیم به بافت سبک، پوشش دهی یکدست و مخملی، ایجاد یک ظاهر طبیعی در پوست، پوشش دهی خطوط ریز چین و چروک و ایجاد حس تازگی در بافت پوست اشاره کنیم.

خرید پنکک مای

اگر اهل آرایش کردن و خرید لوازم آرایشی باشید، حتماً با برند مای آشنایی دارید. این مارک تجاری شناخته شده انواع اقلام آرایشی از جمله پنکک‌های متنوع را تولید و توزیع می‌کند. محصولات این برند در دو نوع خشک و مرطوب استفاده می‌شوند. برخی از نمونه‌ها هم قابلیت استفاده به دو شکل مختلف را دارند. از انواع پنکک مای به عنوان بهترین پنکک برای پوست خشک می‌توانیم به پنکک ساده، پنکک دو کاره و پنکک دلوکس بلک دایموند آن اشاره کنیم.

دو نوع ساده و دو کاره در 5 رنگ مختلف و نمونه آخر در 4 طیف رنگی تناژهای پوستی گوناگون را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. از پنکک دو کاره و دوکلس بلک دایموند می‌توان بعد از استعمال ضد آفتاب، کرم پودر و مرطوب کننده استفاده کرد. از ویژگی‌های پنکک‌های مای می‌توانیم به ایجاد نرمی در پوست، کاهش براقیت و چربی پوست، پوشش دهی کاملاً یکدست و جلوگیری از پوسته شدن صورت اشاره کنیم.

خرید پنکک کالیستا

کالیستا یکی دیگر از برندهای معتبر به منظور خرید بهترین پنکک برای پوست خشک محسوب می‌شود. تولیدات این شرکت به نحوی هستند که معمولاً برای انواع طیف‌های پوستی کاربرد دارند. طراحی پالت‌های رنگی پنکک‌های کالیستا نیز به نحوی است که افراد با تناژهای پوستی مختلف را ساپورت کند. محصولات تولید شده توسط برند کالیستا به صورت فشرده با بافتی نرم و سبک هستند.

از جمله ویژگی‌های این محصول که باعث شده است در بین بانوان طرفداران زیادی داشته باشد، می‌توانیم به مواردی همچون ماندگاری فوق‌العاده، پوشش‌دهی عالی، رفع نواقص پوستی مثل پنهان کردن لک‌های صورت، پیشگیری از خشکی پوست هنگام استفاده از پنکک و بافت ابریشمی آن اشاره کنیم.

خرید پنکک این لی

علاوه بر تمام مارک‌هایی که به شما توصیه کردیم، این لی هم برند مناسبی به منظور خرید بهترین پنکک برای پوست خشک محسوب می‌شود. این محصول به دلیل ترکیبات موجود در خود کارایی بالایی در یکدست کردن رنگ پوست و ایجاد ظاهری شفاف دارد. پس اگر به دنبال یک زیرساز آرایش فوق‌ العاده هستید، حتماً این برند را نیز در لیست تحقیقات خود قرار دهید.

پنکک‌های این لی در 7 رنگ مجزا تولید می‌شوند. بنابراین باید با توجه به سلیقه و مهم‌ تر از آن بر اساس نوع پوست خود اقدام به خرید بهترین مدل پنکک این لی کنید.

جالب است بدانید که ترکیبات آبرسان استفاده شده در این محصول از هر گونه خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. اما این را نیز در نظر داشته باشید که پنکک‌ها بیشتر برای پوست‌های چرب و معمولی کاربرد دارند. پس هنگام استفاده از آن برای پوست خشک، حتماً از داشتن رطوبت در پوست خود اطمینان حاصل کنید. ناگفته نماند که پنکک‌های این لی از سری پنکک‌های با قیمت مناسب در بازار محسوب می‌شوند.اگر در فرایند آرایش خود از کانسیلر استفاده می‌کنید، به مقاله بهترین کانسیلر برای پوست خشک سر بزنید.

شیوه استفاده از پنکک

خرید پنکک نوت

یکی دیگر از برندهای مطرح تولید کننده لوازم آرایشی، مارک نوت است. این برند هم محصولاتی دارد که می‌توان آن‌ها را در لیست بهترین پنکک برای پوست خشک قرار داد. برای مثال پنکک ابریشمی این برند به دلیل بافت فوق ‌العاده خود و ماندگاری بالایی که دارد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که برای انواع طیف‌های پوستی مناسب باشد. شما می‌توانید این محصول را در 8 رنگ مجزا از این برند خریداری کنید.

از سری ویژگی‌های پنکک‌های تولید برند نوت می‌توانیم به حفظ ظاهر طبیعی پوست، عدم وجود پارابن در ساختار آن، پیشگیری از خشکی پوست، پوشش دهی بالا حتی هنگام یک مرتبه استفاده، رنگ مات برای پوست‌های روشن، پیشگیری از پیری و حفظ رطوبت پوست اشاره کنیم.

نحوه استفاده از بهترین پنکک برای پوست خشک

در استفاده از پنکک، انتخاب اسفنج یا پد مناسب به همان اندازه انتخاب فونداسیون پنکک اهمیت دارد. پس حتماً از مناسب بودن اسفنج، براش یا پد خود قبل از استفاده مطمئن شوید. در ادامه به صورت مرحله به مرحله نحوه پنکک زدن بر روی صورت را به شما آموزش می‌دهیم.

پاکسازی صورت

قبل از استفاده از بهترین پنکک برای پوست خشک، حتماً سلول‌های مرده پوست را از سطح آن جدا کنید. این کار باعث می‌شود تا از پوسته پوسته شدن صورت هنگام استفاده از این کرم بر روی پوست جلوگیری شود. برای این‌کار بهتر است روتین روزانه پوست خشک را رعایت کنید.

خیس کردن اسفنج

آرایش پنکک تنها به کمک آب فعال می‌شود. بنابراین باید اسفنج یا پد خود را قبل از استفاده با آب متراکم کنید. این کار برای سبک تر شدن آرایش، ایجاد یک پوشش منظم و نازک بسیار اهمیت دارد.

مالیدن اسفنج روی پالت پنکک

در این مرحله باید اسفنج خود را با ایجاد یک فشار ملایم، روی سطح کرم بمالید. هرگز برای استفاده از کرم، پد خود را روی کرم فشار ندهید. آبی که روی اسفنج استفاده کرده اید به اندازه لازم از کرم را جذب خود خواهد کرد.

استفاده از اسفنج برای پنکک

استفاده از پنکک بر روی صورت

نوبت به اصلی ترین مرحله استفاده از پنکک می‌رسد. هرگز تمام پد را روی یک نقطه از صورت فشار ندهید. مالیدن یک لایه ضخیم از این کرم می‌تواند ظاهر صورت شما را ناخوشایند و آرایش شما را سنگین جلوه دهد. بهتر است به جای مالیدن یک لایه ضخیم از کرم به صورت یکجا، چندین لایه پنکک را به صورت لایه‌های نازک روی صورت بمالید. این به طبیعی تر جلوه دادن صورت کمک زیادی می‌کند.

اگرچه گفته می‌شود که بهتر است از پنکک در نواحی پیشانی، بینی و زیر چشم‌های خود استفاده کنید، اما این کرم قابلیت استفاده در تمامی نقاط صورت و حتی گردن و پشت را نیز دارد. بنابراین بسته به نیاز از آن در صورت و یا بدن خود استفاده کنید.

پنکک یکی از لوازم آرایشی کاربردی است که قبل از استفاده از آن باید کامل تحقیق کنید. در این راهنما به معرفی بهترین پنکک مناسب برای پوست خشک در برندهای مختلف پرداختیم و درباره ویژگی‌های هر یک از آن‌ها با شما سخن گفتیم. این نکته را به یاد داشته باشید که خرید پنکک باید از حساسیت بالایی برخوردار باشد. به همین جهت حتماً از مطابقت نوع و رنگ پوست خود با محصول مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای پیشگیری از عوارض احتمالی لوازم آرایشی گوناگون از جمله پنکک حتماً محصولات مورد نظر خود را در بین مارک‌های شناخته شده انتخاب و آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

خرید پنکک صورت از فروشگاه مادامون

 

سوالات متداول

 

ویژگی‌های بهترین پنکک برای پوست خشک چیست؟

یک پنکک مناسب پوست‌های خشک علاوه بر تمامی ویژگی‌هایی که یک پنکک با کیفیت مانند پوشش دهی بالا، ایجاد ظاهری طبیعی و یکدست کردن پوست دارد، نباید هنگام استفاده حالت خشک و پوسته پوسته ایجاد کند. این پنکک باید ماندگاری بالایی داشته باشد و در طی مدت کوتاهی محو نشود. همچنین بافت چنین محصولی باید نرم و سبک باشد و روی پوست صورت ماسیده نشود.

نحوه استفاده از بهترین پنکک برای پوست خشک چگونه است؟

این محصول باید به کمک یک براش مخصوص یا پد آرایشی مناسب روی صورت استعمال شود. یک توصیه مهم برای افراد دارای پوست خیلی خشک این است که حتماً قبل از استفاده از پنکک صورت خود را به کمک یک مرطوب کننده نرم و آماده کنند.

بهترین برندهای پنکک خشک چه مارک‌هایی هستند؟

مارک‌های متنوعی در بازار وجود دارند که به عنوان تولید کننده انواع مدل‌های پنکک شهرت خوبی دارند. اگرچه شما باید با توجه به تناژ پوست خود، جنس آن، رنگی که مد نظر دارید و ویژگی‌های پنکک مورد نظر، اقدام به خرید این محصول کنید، اما برندهای شون، مای، کالیستا، نوت و این لی از بهترین مارک‌های سازنده این محصول به شمار می‌آیند.

از پنکک بیشتر در کدام نواحی صورت استفاده می‌شود؟

پنکک به عنوان نوعی کرم پودر آرایشی قابلیت استفاده در تمام نقاط صورت را دارد. هر چند که این محصول بیشتر در نواحی چرب‌ تر صورت برای جلوگیری از محو شدن زیرساز آرایشی به کار می‌رود. از بهترین پنکک برای پوست خشک بیشتر در نقاط پیشانی، زیر چشم و روی بینی استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا