آرایشی و زیبایی

گران‌ترین عطرهای دنیا کدامند ؟؟

یکی از راه‌هایی که همیشه برای آراستگی بیشتر وجود دارد، استفاده از یک عطر خوشبو است. وقتی‌که از عطرهای مورد علاقه خود استفاده کنید، احساس درونی خوبی خواهید داشت و در عین حال می‌توانید در جمع‌های مختلف با اعتماد به نفس بالاتری حضور پیدا کنید. طبق گفته محققان نیز با استفاده از چند قطره عطر اثرات فوق‌العاده‌ای بر روی اعصاب، احساسات و شرایط روحی و جسمانی شما گذاشته می‌شود.

با توجه به این موضوع ما در مادامون قصد داریم چند نوع از گران‌ترین عطرهای دنیا را به شما معرفی کنیم. اگر علاقمند هستید که این عطرها را بشناسید و اطلاعاتی بیشتری درباره آن‌ها به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

عطر

عطر در واقع یک ماده خوشبو است که بعضا از روغن‌های کم‌نظیر، مشک آهو و یا ریشه گل‌ها و گیاهان کمیاب تهیه می‌شود. عطرهای با کیفیت از برندهای معتبر و بزرگی تولید و عرضه می‌شود و در عین حال از قیمت بالایی نیز برخوردارند. در ادامه به چند مورد از گران‌ترین عطرهای دنیا اشاره شده است. برای اینکه بدانید راز خوش بو بودن افراد در چیست به مقاله مربوطه در بلاگ مادامون سر بزنید.

عطر شموخ (SHUMUKH)

شموخ لقب گران‌ترین عطر دنیا را یدک می‌کشد. این عطر توسط آرمانی در روز دوازدهم ماه مارس سال 2019 رونمایی شد و در سال 2022 نیز هنوز گران قیمت‌ترین عطر در جهان است. جالب است بدانید که کمپانی مشهور Spirit Of Dubai، عطر شموخ را هم برای مردان و هم برای زنان توسط طراح معروف خود یعنی اصغر الآدم ساخته است و ماندگاری بوی آن نیز تا 12 ساعت خواهد بود.

گران‌تزین عطرهای دنیا

در عین حال باید اشاره کنیم که در شیشه این عطر حدودا 2479 گرم طلای 18 عیار، 5892 گرم نقره خالص و 3 هزار و 571 عدد الماس 38.55 قیراطی به‌ کار رفته است تا به این طریق بتواند گران‌ترین عطر دنیا لقب گیرد.

ترکیباتی هم‌چون مُشک، آگار، عصاره درخت ایلانگ ایلانگ (Ylang Ylang)، چوب صندل، و نعناع هندی (Patchouli) در عطر SHUMUKH استفاده شده است و به همراه شیشه گران‌بهایی که برای آن در نظر گرفته شده است یکی از لوکس‌ترین چیزهایی است که هر شخص می‌تواند داشته باشد.

با توجه به ترکیبات فوق‌العاده و کم نظیر این عطر و همچنین شیشه بسیار گران قیمت آن، قیمتی بالا نیز برای آن در نظر گرفته شده و این عطر با قیمت 1.29 میلیون دلار به فروش می‌رسد.

عطر دی کِی اِن وای (DKNY)

عطر دی کی ان وای توسط طراح مشهور این برند یعنی مارتین کتز (Martin Katz) برای اولین بار در سال 2010 ساخته شده و به گفته این شرکت، کارکنان این کمپانی برای تولید این عطر گران قیمت حدودا 15 هزار ساعت را صرف کرده‌اند. عطر DKNY برای خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمانی‌که می‌خواهید از آن استفاده کنید نوت اولیه با بوی شکوفه پرتقال، آلو و سیب سرخ دارد، نوت میانی آن بوی گل‌های رز سفید، برف، سوسن کازابلانکایی و همچنین وانیل ارکیده را خواهد داد و نوت پایه آن نیز بوی مشک، چوب درخت ساج و چوب صندل می‌دهد.

گران‌تزین عطرهای دنیا

در شیشه عطر دی کی ان وای حدودا 2700 عدد الماس سفید، 183 یاقوت زرد، یک فیروزه 1.6 قیراطی برزیلی، یک یاقوت کبود 7.18 قیراطی سریلانکایی، 4 الماس به شکل گل رز و 15 الماس صورتی استرالیایی استفاده شده تا در کنار ترکیبات فوق‌العاده موجود در آن، قیمت یک میلیون دلار برای فروش این عطر در نظر گرفته شود.

عطر کلایو کریستین نامبر وان (Clive Christian No 1 Imperial Majesty)

این عطر با قیمت 12 هزار و 725 دلاری برای هر اونس، قطعا جزو گران قیمت‌ترین عطرهای حال حاضر دنیا است. در این عطر گران‌بها از ترکیباتی هم‌چون زنبق زرد دره‌ای، دارچین، ایلانگ، روغن گل سرخ، وانیل هایتی، هِل و گل یاس استفاده شده تا بویی بسیار مطبوع را داشته باشد. روجا دِیو طراح معروف برند کلایو کریستین، این عطر را برای خانم‌ها ساخته است تا آراستگی دو چندانی پس از استفاده از آن داشته باشند.

شیشه گران‌بهای این عطر نیز از طلای 18 عیار، نقره و به همراه الماس‌های 5 قیراطی ساخته شده و بطری آن نیز کریستال دست ساز است تا ارزش واقعی آن، این‌گونه مشخص شود.

گران‌تزین عطرهای دنیا

جالب است بدانید که در سال 2005 تنها 10 بطری از عطر کلایو کریستین نامبر وان برای فروش ارائه شده و ظرفیت این بطری‌ها نیز در حدود 16.9 اونس بوده است. بطری‌های آن نیز قیمتی در حدود 215 هزار دلار داشته است و در عین حال باید اشاره کنیم که نام این عطر تا سال 2011 در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است.

عطر باکارا (Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes)

برند باکارا از حدودا 3 دهه پیش شروع به ساخت عطرهای لوکس و فوق‌العاده کرده است و با ارائه عطر Les Lamers Sacrees Thebes که قیمتی در حدود 6800 دلار دارد، توانسته یک عطر خوشبو و کم‌نظیر را در دسترس افراد قرار دهد. ترکیبات این عطر شامل گل یاس، هِل، چوب صندل، ریحان، عنبر، مورد سبز (Myrtle)، کُندُر و گیاه درخت مور (Myrrh) است.

شیشه هرمی شکل و کریستالی این عطر از حباب‌هایی زرد رنگ تشکیل شده و سبب می‌شوند که بوی عطر به خوبی نگه داشته شود، در عین حال درِ آن نیز از یاقوت ارغوانی رنگ ساخته شده است.

گران‌تزین عطرهای دنیا

جالب است بدانید که ترجمه نام این عطر نیز اشک مقدس تبس است و با بوی خوشایندی که دارد ترکیبی فوق‌العاده را تشکل می‌دهد.

عطر شنل گرند اکستریت (Chanel Grand Extrait No 5)

برند شنل یکی از بزرگ‌ترین تولیدی‌‌های عطر در جهان است و شاید بتوان گفت که مشهورترین برند در این صنعت به شمار می‌آید. عطر Chanel No 5 برای اولین بار در سال 1921 تولید شده است و بویی خوشایند برای خانم‌ها دارد. قیمت هر اونس از این عطر نیز 3 هزار و 425 دلار است و با بطری‌هایی ظریف و کلاسیک عرضه می‌شود.

گران‌تزین عطرهای دنیا

اسانس اولیه عطر گرند اکستریت از ترکیبات ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید و گل ایلانگ تشکیل شده، اسانس میانی آن شامل گل‌های رز، زنبق، یاس، برف و همچنین ریشه زنبق است و اسانس پایه این عطر بوی مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط و کهربا می‌دهد. باتوجه به نزدیکی فصل گرما پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین عطرها برای فصل تابستان را بخوانید.

عطر هرمس (Hermes 24 Faubourg)

این عطر از برند معروف فرانسوی هرمس با توجه به این‌که فقط 1000 بطری از آن ساخته شده است جزو با ارزش‌ترین عطرهای دنیا به حساب می‌آید و با قیمت 1500 دلار برای هر اونس به فروش می‌رسد. عطر زنانه Hermes 24 Faubourg از یک بطری کریستالی با ارزش از سنت لوئیس ساخته شده و عرضه می‌شود.

گران‌تزین عطرهای دنیا

رایحه اولیه این عطر شامل ترکیباتی هم‌چون گل ایلانگ، پرتقال، ترنج، سنبل و هلو است، رایحه میانی از گل‌های یاس بنفش و زنبق، گاردنیای یاسمنی و شکوفه پرتقال دارد و رایحه پایه آن نیز از نعناع هندی، چوب صندل سفید، وانیل و کهربا تشکیل شده است.

برای این‌که همواره بدن شما بوی خوبی بدهد و در عین حال خودتان نیز حس شادابی و سر زندگی را داشته باشید، بهتر است از لوازمی که در این زمینه در دسترس هستند، استفاده کنید. یکی از این موارد استفاده از عطر و ادکلن است که می‌تواند باعث ایجاد بوی خوشایندی بر روی بدن شما شود. با توجه با این موضوع ما در تیم مادامون در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که به شما 6 مورد از گران‌ترین عطرهای دنیا را معرفی کنیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما عزیزان جذاب و کاربردی بوده و به اطلاعات شما در این زمینه نیز افزوده شده باشد.

شما همراهان عزیز مادامون می‌توانید برای خرید عطر، ادکلن و دیگر محصولات خوشبو کننده بدن زنانه و مردانه به سایت (www.madamoon.com) و صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی مادامون سر بزنید تا به دنیایی از این محصولات با قیمت‌هایی فوق‌العاده و مقرون به‌صرفه دسترسی داشته باشید و در عین حال بتوانید با خیالی آسوده لوازم مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با اطمینان خاطر خریداری کنید. در عین‌حال خوشحال می‌شویم که اگر شما همراهان گرامی تجربه‌ای در خصوص استفاده از محصولات خوشبو کننده هم‌چون عطر و ادکلن از انواع برندها را داشته‌اید، آن‌را با ما و دیگر مخاطبین عزیز مجله اینترنتی مادامون به اشتراک بگذارید.

خرید ادکلن زنانه

خرید ادکلن مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا