آرایشی و زیبایی

راز خوش بو بودن افراد در چیست ؟

راز خوش بو بودن دیگر افراد و عدم تعریق آن‌ها پس از انجام فعالیت‌های زیاد و سنگین چیست ؟!

شاید بسیاری از افراد را دیده باشید که با توجه به فعالیت و تعریق زیاد، همچنان بوی خوبی می‌دهند. عرق کردن بدن در واقع یک واکنش طبیعی است که اگر به آن رسیدگی نشود ممکن است باعث ایجاد بوی ناخوشایندی شود که حتی اطرافیان شما را نیز آزرده خاطر کند. وقتی‌که عرق می‌کنید ممکن است لباس‌های شما خیس شوند و اگر لباسی که به تن دارید گران قیمت و با رنگ روشن باشد، پس از مدتی لکه‌هایی بر روی آن پدیدار می‌شود که در این حالت امکان دارد شما را با یک معضل جدی رو به رو کند.

در این‌جا سوالی مهمی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که راز خوش بو بودن دیگر افراد و عدم تعریق آن‌ها پس از انجام فعالیت‌های زیاد و سنگین چیست ؟! در عین این سوال نیز پیش می‌آید که آیا راهی مطمئن برای رهایی از این مشکل وجود دارد یا خیر ؟!

ما در فروشگاه اینترنتی مادامون با عرضه بیش از 4 هزار نوع محصول آرایشی و بهداشتی از 60 برند معتبر به همراه قیمت‌های فوق‌العاده و استثنائی پاسخ این سوالات شما را با ارائه بهترین محصول مطابق با نیازتان داده‌ایم.

ما در تیم تخصصی مادامون لوازم بهداشتی هم‌چون مام و بادی اسپلش که برای خوش بو شدن بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند را با بهترین کیفیت در دسترس شما عزیزان برای ثبت سفارش به‌صورت آنلاین در سایت و صفحه اینستاگرام فروشگاه قرار داده‌ایم تا بتوانید محصول مد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

همچنین در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را کمی با مام و بادی اسپلش آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم راحت‌تری برای تهیه هر کدام از این لوازم بهداشتی بگیرید.

مادامون؛ بهترین مکان برای خرید محصولات بهداشتی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، شما با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مادامون و همچنین صفحه اینستاگرام فروشگاه به آدرس (https://instagram.com/madamoon.shop) می‌توانید به دنیایی از محصولات بهداشتی هم‌چون بادی اسپلش و مام دسترسی داشته باشید و آن‌ها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

بهترین عطر ها برای فصل تابستان! را در مادامون مگ بخوانید و سپس به آسانی خرید کنید.

در ادامه این بخش از مطالب قصد داریم شما را با 2 محصول پرطرفدار با قابلیت خوش بو کنندگی و همچنین برطرف کننده تعریق بدن بیشتر آشنا کنیم.

مام (MUM) چیست ؟

به‌طور کلی می‌توان گفت که مام (MUM) یکی از واژه‌هایی است که در گذشته به فرهنگ لغت ما ایرانیان اضافه شده و تقریبا برای تمام محصولات ضد تعریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر به پیشینه مام توجه کنیم به این موضوع می‌رسیم که مام در واقع نام یک برند است که موادی را هم‌چون کرم را در سال 1888 میلادی برای مالیدن به زیر بغل و رفع بوی ناخوشایند تعریق به بازار عرضه می‌کرده است.

راز خوشبو بودن افراد با مام

مام‌ها 2 دسته بندی کلی مردانه و زنانه دارند و تفاوت آن‌ها در این است که مام‌های زنانه در مقایسه با مام‌های مردانه از رایحه‌ای ملایم‌تر برخوردار هستند.

مام‌ها به شکل‌های مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه انواع مام را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

  • رول‌های ضد تعریق : این نوع از مام‌های را می‌توان پر استفاده‌ترین نوع از لوازم بهداشتی ضد تعریق و البته خوش بو کننده بدن دانست. رول ضد تعریق را می‌توانید به شکل مایع استفاده کنید.
  • استیک‌های ضد تعریق : این نوع مام بیشتر به‌صورت جامد در دسترس است و به کمک لایه‌ای که بر روی پوست شما ایجاد می‌کند به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید جلوی ایجاد عرق خود را بگیرید.
  • مام صابونی : این نوع از مام نیز به‌صورت جامد قابل استفاده است و با قیمت مناسبی که دارد نسبت به دیگر انواع مام کمی به‌صرفه تر است.

خرید انواع مام از فروشگاه مادامون

مزایای استفاده از مام

مام یکی از بهترین لوازم بهداشتی است که به شما کمک می‌کند تعریق بدن خود را به‌نوعی کنترل کنید و در عین حال نیز خوش بو باشید. به طور کلی استفاده از چنین محصولاتی باعث می‌شود بدن شما سلامت خود را نیز حفظ کند و از برخی بیماری‌های پوستی به دور باشید. در ادامه مطلب چند مورد از بهترین مزایای استفاده از مام را بیان کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با مام می‌توانید به مقاله مام چیست در مجله مادامون سر بزنید.

  • با توجه به این‌که نوع فعالیت بدنی هر فرد و ژنتیک او با دیگران متفاوت است، هنگام عرق کردن ممکن است در برخی از افراد بوی ناخوشایندی ایجاد شود. به همین دلیل استفاده از یکی از انواع مام بسته به نیاز بدن می‌تواند باعث شود که غددی که باعث ایجاد تعریق بدن می‌شوند برای مدت زمانی فعالیت نداشته باشند و به این ترتیب بدن شما در این مدت عرق نمی‌کند و بوی بدی نیز تولید نمی‌شود. در نتیجه این موضوع باعث می‌شود اعتماد به نفس شما نیز افزایش یابد.
  • استفاده از مام به‌خصوص در ناحیه زیر بغل باعث می‌شود که پوست این ناحیه لطافت خود را حفظ کند و در عین حال در صورت تیرگی کمی روشن‌تر شود.
  • با استفاده از مام و رول‌های ضد تعریق بدن شما عرق نمی‌کند و خیس نمی‌شود. حتی این موضوع باعث می‌شود دیگر نگرانی از بابت خیس شدن لباس‌های خود و تغییر رنگ آن‌ها نداشته باشید.

بادی اسپلش (Body Splash) چیست ؟

بادی اسپلش‌ها در واقع جزو جدیدترین خوش بو کننده‌های بدن قرار می‌گیرند که مدت زمان زیادی از ورود آن‌ها به بازار نمی‌گذرد. بادی اسپلش یک مایع رقیق است که از ترکیب آب و الکل و برخی از مواد طبیعی به‌دست می‌آید و با عطر و ادکلن تفاوت دارد.

راز خوشبو بودن افراد با باذی اسپلش

با وجود بوی خوبی که بادی اسپلش ایجاد می‌کند یک گزینه بسیار مناسب جهت بالا بردن اعتماد به‌نفس شما خواهد بود. چرا که این محصول جذاب باعث می‌شود پوست شما لطافت و جوانی خود را نیز حفظ کند. حتی می‌توانید بادی اسپلش را بر روی ساقه موهای خود بزنید تا علاوه بر خوش بو کردن آن‌ها، به عنوان یک آبرسان مناسب کارآیی داشته باشد.

ماندگاری بادی اسپلش نسبت به ادکلن کمتر است اما نکته مثبت این موضوع، این است که شما بدون این‌که پوستتان دچار حساسیت شود قادر خواهید بود بادی اسپلش را مستقیما بر روی پوست خود اسپری کنید.

خرید انواع بادی‌اسپلش از فروشگاه مادامون

در عین حال باید اشاره کرد که بادی اسپلش‌ها شباهت بسیاری به اسپری‌های بدن دارند، اما با این تفاوت که در بادی اسپلش بر خلاف اسپری بدن، از گاز استفاده نشده و آن‌را به‌صورت کاملا مایع می‌توانید بر روی پوست خود اسپری کنید و همچنین از رایحه قوی‌تر آن نیز بهره‌مند شوید.

نکته بسیار مهم در مورد ممنوعیت استفاده از بادی اسپلش در خانم‌ها در زمان شیردهی این است که نباید از این محصول استفاده کنند، چرا که ممکن است باعث ایجاد حساسیت در نوزاد شود. همچنین در کودکان زیر 6 سال نیز استفاده از بادی اسپلش توصیه نمی‌شود، به این دلیل که امکان دارد به حساسیت و برخی از عارضه‌های پوستی هم‌چون اگزما و … دچار شوند.

خوش بو بودن بدن و عدم تعریق یکی از مسائلی است برای بسیاری از افراد یکی امر مهم به شمار می‌رود. مام و بادی اسپلش از پر کاربردترین محصولاتی هستند که توسط بسیاری از خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مطالب ذکر شده شما را مختصرا با آن‌ها آشنا کردیم تا بتوانید بهترین محصول متناسب با پوست خود را انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید برای خرید بادی اسپلش و مام به سایت فروشگاه اینترنتی مادامون به آدرس (https://madamoon.com) و صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و به راحتی در اسرع وقت سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا