آرایشی و زیبایی

کرم‌های بی بی و سی سی چه تفاوتی با هم دارند ؟؟

اگر از علاقمندان پر و پا قرص لوازم آرایشی هستید، حتما نام کرم‌های بی بی (BB) و سی سی (CC) به گوشتان خورده و یا ممکن است در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی آن‌ها را دیده باشید. به‌طور کلی چنین کرم‌هایی بسته به مواد تشکیل دهنده‌ای که دارند می‌توانند به‌جای برخی از از لوازم آرایشی هم‌چون کانسیلر، مرطوب کننده، کرم پودر، ضد آفتاب، پرایمر، هایلایتر، مات کننده و … استفاده شوند.

وقتی‌که می‌خواهید محصولات آرایشی و بهداشتی را خریداری کنید، حتما اتفاق افتاده است که چشمتان یک کِرِم مخصوص پوست را بگیرد و بخواهید آن‌را خریداری کنید. در بین لوازم آرایشی کرم‌های صورت یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند و خانم‌های عزیز همیشه در میان لوازم آرایشی خود یک کرم مناسب پوست و صورت خود را به‌همراه دارند.

همه افراد و به‌خصوص خانم‌هایی که به پوست خود اهمیت می‌دهند، همیشه دوست دارند پوستی با طراوت و شفاف را داشته باشند. همچنین خانم‌هایی که از دنبال کنندگان مد روز آرایش هستند، هدفشان رسیدن به یک آرایش جذاب با پوستی یکدست است.

اما احتمالا شما عزیزان پس از مواجه با این کرم‌ها سوالی ذهنتان را درگیر می‌کند و آن‌هم این است که این دو محصول چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟؟

ما در فروشگاه اینترنتی مادامون می‌خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم و مختصرا این دو کرم چند منظوره را به شما معرفی کنیم. همچنین برخی از موارد استفاده از آن‌ها را بیان کنیم و تفاوت این دو کرم صورت را برای شما عزیزان شرح دهیم. اگر مشتاق هستید که بیشتر درباره این دو کرم و تفاوت‌های آن‌ها بدانید، حتما با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

فصل گرما نزدیکه! مادامون مگ در انتخاب عطر مخصوص تابستان کمکت میکنه!

بی بی کرم (BB Cream) چیست ؟

بی بی کرم در واقع مخفف کلمات (Beauty Balm) یا (Blemish Balm) است که از تولیدات کشور کره جنوبی محسوب می‌شود و از آن‌جا به کل دنیا معرفی شده است. کرم بی بی، یک کرم آرایشی و بهداشتی است که مهم‌ترین مزیت آن مراقبت از پوست شما است.

این کرم چند منظوره یکی از کرم‌هایی است که می‌تواند به‌عنوان یک روتین مراقبت از پوست در طول روز استفاده شود. از دیگر مزایای بی بی کرم این است که در آن از ترکیباتی حاوی ضد آفتاب، ضد پیری و پرایمر استفاده شده است که خواص درمانی دارد و بیشتر از یک مرطوب کننده رنگی باعث مرطوب سازی پوست شما می‌شود.

بی بی کرم (BB Cream) چیست ؟

با کمک این کرم می‌توانید تا حدودی لکه‌های پوستی خود را بپوشانید و پوستی یکدست، شاداب و درخشان داشته باشید. این کرم چند کاره دارای موادی هم‌چون آنتی اکسیدان‌ها است که می‌تواند از پیری پوست و ایجاد لکه‌های قرمز و جوش جلوگیری کند. از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از ویتامین‌ها در کنار آنتی اکسیدان‌ها برای محافظت از پوست
  • دارای مرطوب کننده‌های هم‌چون گلیسیرین، سرامید، اسید هیالورونیک و پانتنول
  • بهره‌گیری از SPF (فاکتور محافظتی در برابر نور خورشید) مینرال‌هایی هم‌چون تیتانیوم اکسید و زینک اکسید
  • دارای عوامل سفت کننده پوست هم‌چون کلاژن هیدرولیز شده و پپتیدها
  • بهره‌مندی از نیاسینامید و ریشه شیرین بیان برای روشن کنندگی پوست

به‌طور کلی هدف اصلی بی بی کرم که یک بافت نرم دارد، این است که به پوست خشک شما آبرسانی لازم را انجام دهد تا باعث مرطوب شدن و درخشندگی آن شود. در عین‌حال نکته‌ای که می‌بایست در مورد مصرف این کرم مد نظر داشته باشید این است که معمولا در بی بی کرم‌های میزان ضد آفتاب آن SPF کمتر از 30 دارد. پس بهتر است حتما در کنار آن از یک کرم ضد آفتاب نیز استفاده شود تا پوست شما به هیچ وجه خشک نشود.

خرید بی بی کرم و سی سی کرم از فروشگاه مادامون

سی سی کرم (CC Cream) چیست ؟

سی سی کرم مخفف کلمات (Color Correcting) است که در واقع به معنی اصلاح کننده رنگ پوست است. همان‌طور که از نام این کرم مشخص است، برای پوشاندن لکه‌های پوست و اصلاح تیرگی کاربرد دارد. در عین‌حال می‌توان این کرم را یک نسخه بهبود یافته از بی بی کرم بدانیم که پوششی بیشتر را ارائه می‌کند.

با استفاده از این کرم می‌توانید نقایص پوست خود هم‌چون بافت ناهموار و یا جای زخم را بهبود دهید تا رنگ پوست شما متعادل‌تر به‌نظر برسد. همچنین این کرم برای اصلاح رنگ پوست هم‌چون تیرگی زیر چشم، سرخی، زخم‌های ناشی از جوش و رنگ رفتگی پوست (تغییر رنگ و ایجاد لکه‌های قهوه رنگ) استفاده می‌شود.

ترکیبات این کرم هم‌چون بی بی کرم است، اما کمی قوی‌تر عمل می‌کند و باعث شادابی بیشتر پوست شما می‌شود. در عین‌حال باید خاطر نشان کرد که یک مورد به‌عنوان تسکین دهنده پوست با ترکیباتی از شی باتر، چای سبز و سویا به سی سی کرم نسبت به بی بی کرم نیز اضافه شده است.

سی سی کرم (CC Cream) چیست ؟

به‌طور کلی هدف از استفاده از سی سی کرم این است که عیب‌های پوست صورت برطرف و به‌صورت یکنواخت با جلوه‌ای طبیعی و شاداب نمایان شود. این کرم به‌دلیل بافت خامه‌ای و نمای ماتی که دارد می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای جایگزینی آن با کرم پودر باشد.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در چیست ؟؟

هر دوی این کرم‌ها برای مراقبت از پوست شما جزو بهترین انتخاب‌ها هستند. در واقع با انتخاب هر کدام از این کرم‌های اقدام به خرید یک کرم چند منظوره با کیفیت کرده‌اید و دیگر نیاز نیست برخی از لوازم آرایشی را جداگانه خریداری کنید. اما در عین‌حال این دو کرم تفاوت‌های نیز با یکدیگر دارند که در ادامه این بخش برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم.

  • عمده‌ترین تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در بافت و جلوه نهایی است که دارند.
  • سی سی کرم برخلاف بی بی کرم خواص پوشانندگی بیشتری دارد و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای جایگزین کردن آن با کرم پودر باشد.
  • وقتی‌که از کرم‌های سی سی استفاده کنید در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. به این نحو که هم یک محافظت کننده خوب برای پوست خود تهیه کرده‌اید و هم یک ضد آفتاب مناسب نصیب شما شده است.
  • بی بی کرم خاصیت آبرسانی قوی‌تری نسبت به سی سی کرم دارد، پس می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب کننده بسیار خوب نیز برای پوست شما کاربرد داشته باشد.
  • اگر پوست شما چرب است، سی سی کرم گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود. چرا که با وجود بافت ماتی که دارد راحت‌تر روی پوست شما پخش می‌شود و باعث چرب‌تر شدن پوستتان نخواهد شد.
  • برای پوست‌هایی که مستعد جوش و آکنه هستند، سی سی کرم گزینه ایده‌آل تری است. به این دلیل که بافت سبک این کرم باعث می‌شود پوست شما کمتر دچار جوش و آکنه شود. اگر پوست شما مستعد جوش است میتوانید به مقاله تاثیر تغذیه روی جوش در مادامون مگ مراجعه کنید.
پوست ما نیاز به توجه، محافظت و نگهداری صحیح دارد. هر چه که بیشتر و با دقت‌تر از پوست خود ما محافظت کنیم، پوستی شفاف، شاداب و سالم‌تر خواهیم داشت. در این راه می‌توان از کرم‌هایی استفاده کرد به ما کمک می‌کنند به‌خوبی از پوست خود محافظت کنیم. دو نوع از کرم‌هایی که در این مطلب درباره آن‌ها صحبت شد از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که شما می‌توانید برای شادابی و طراوت پوست خود از آن‌ها استفاده کنید. ما در تیم مادامون تلاش بر این داشتیم در مورد سی سی کرم و بی بی کرم مطالبی را به اطلاع شما برسانیم تا ضمن آشنایی بیشتر با این نوع از کرم‌ها، بتوانید تصمیم درست‌تری برای انتخاب یکی از آن‌ها داشته باشید. همچنین برخی از تفاوت‌های این دو کرم نیز در مطالب بالا ذکر شد که امیدواریم مطالب گفته شده برای شما عزیزانی که برای پوست و صورت خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید، مفید بوده باشد. سی سی کرم‌ها و بی بی کرم‌ها انواع مختلفی دارند و با برندهای مختلف در بازار موجود هستند. پیشنهاد ما به شما این است که برای این‌که به بهترین نوع از این کرم‌ها دسترسی داشته باشید و با خیالی آسوده بتوانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید حتما سَری به سایت فروشگاه اینترنتی مادامون بزنید و در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با قیمت‌هایی بی‌نظیر خریداری کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا