آرایشی و زیبایی

رژ لب مناسب پوست تیره

معرفی شش نوع رژ لب برای پوست تیره

برندهای مختلف آرایش و میکاپ این روزها برخلاف گذشته فقط برای یک تناژ پوستی محصول تولید نمی‌کنند، بلکه با وجود سلبریتی‌های مشهور رنگین پوستی مثل ریحانا، بیانسه، کایلی جنر و …. و در کنار آن جنبش‌های برابری‌خواهی که مدت‌هاست تفکرات نژاد پرستانه را به پایان عمرشان رساندند، محصولات آرایشی وارد دنیای جدیدی شدهاند.

حالا دیگر زیبایی فقط در رنگ پوست سفید با چشمان روشن و کمر باریک خلاصه نمی‌شود. معنای زیبایی تغییر کرده و هرسال ترندهای جدیدی وارد دنیای بیوتی یا همان زیبایی می‌شود. یکی از این ترندهای همیشگی پرطرفدار رنگ پوست تیره و برنزه است. با رسیدن تابستان دستگاه سولار و آفتاب گرفتن (sunbath) به تفریح موردعلاقۀ بسیاری از بانوان تبدیل می‌شود تا رنگ پوستشان تغییری اساسی داشته باشد. حالا دنیای آرایش باید به یک سوال مهم جواب دهد، رژ لب مناسب پوست تیره یا همان برنز چیست؟

در این مطلب از فروشگاه مادامون قرار است تناژهای رنگی رژ لب مناسب پوست تیره را باهم بررسی کنیم تا بتوانید بعد از خواندن سریع این مطلب، رژ موردعلاقه‌تان را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

رنگ آتشین و جذاب قرمز

رنگ قرمز پرطرفدارترین رنگ در میان بانوان است که به عنوان رژ لب مناسب پوست تیره و دیگر تناژهای پوستی معرفی می‌شود.

رژ لب مناسب پوست تیره

رژ لب قرمز معمولاً بهتر است با آرایش ساده چشم همراه مژه‌های بلند استفاده شود. برای ایده گرفتن این مدل میکاپ بهتر است که حتماً نگاهی به عکس‌های ریحانا بیندازید که آرایش قرمزش معمولاً همراه با آرایش ساده چشم، سایه شاین و براق و مژه‌های بلند مشکی است.

آرایش با رنگ‌های نود

آرایش با رنگ‌های همرنگ پوست یا همان رژ لب نود از ترندهای سال 2021 بود که در سال جدید هم همچنان دیده می‌شود و البته به تمام تناژهای پوستی می‌آید.

برای اینکه رژلبتان جلوه بهتری داشته باشد بهتر است از بالم لب استفاده کنید. برای آشنایی با بالم لب به مقاله بالم لب چیست در مجله مادامون سر بزنید.

این آرایش هم با سایه اسموکی و هم با سایه شاین تناسب دارد و بیشتر در میکاپ‌های کایلی جنر، کندال جنر و کیم کارداشیان دیده می‌شود. این سلبریتی‌ها پوست‌شان برنز است و از بهترین رژلب‌های نود که با رنگ پوستشان تناسب دارد، استفاده کرده و در مراسم‌های مختلف حضور داشتند.

تناژهای صورتی، رژ لب مناسب پوست تیره

یکی دیگر از رنگ‌های رژ لب مناسب پوست تیره تناژ و طیف رنگی صورتی است. البته در این میکاپ باید صورتی تند و براق را کنار بگذارید، چون منظور ما صورتی مرجانی و صورتی هلویی است.

رژ لب مناسب پوست تیره

این تناژ رنگی معمولاً مناسب آرایش و میکاپ روزانه مثلاً برای محل کار یا دورهمی با دوستان است اما اگر در باشگاه هم از این رنگ استفاده کردید یادتان باشد که قبل تمرین حتماً باید آرایشتان را پاک کنید زیرا تعرق موقع تمرین برای سلامت پوستتان اصلاً مناسب نیست.

خوشبختانه تناژ صورتی ملایم برای پوست‌های تیره و روشن مناسب است و در آرایش‌های هیلی بیبر، تیلور سوییفت، ادل و برخی آرایش‌های ریحانا دیده شده است که می‌توانید از آن هم برای میکاپ ایده بگیرید.

رنگ‌های تند و جذاب

سرخابی و نارنجی از جمله رنگ‌های تند و جذاب هستند که برای هر دو پوست تیره و روشن مناسب هستند. این سبک آرایش معمولاً برای مهمانی، دورهمی، عروسی و …. مناسب است و طرفداران زیادی دارد، فقط حواستان باشد که آرایش چشم با این رژ لب‌های تیره باید ساده باشد و اگر از نارنجی یا سرخابی استفاده کردید، اصلاً سراغ سایه‌های شاین و براق نروید.

خانواده رنگ‌های قهوه‌ای

بر خلاف تصور بسیاری که می‌گویند رنگ‌های طیف قهوه‌ای رژ لب مناسب پوست تیره نیست، تناژ مسی و قهوه‌ای موسوم به Taupe به پوست‌های برنز می‌آید.

رژ بوست تیره

رنگ مسی زیبایی چشمگیر و فوق‌العاده‌ای دارد که در بیشتر میکاپ‌های کیم کارداشیان دیده می‌شود اما از مسی پرطرفدارتر، رنگ قهوه‌ای Taupe است که با هر دو مدل آرایش مات و شاین می‌‍آید. تقریباً در تمام مراسم‌های بزرگ هالیوودی تعداد زیادی از سلبریتی‌ها را با این رنگ آرایش خواهید دید.

طیف رنگ ارغوانی و بنفش

بر خلاف ریحانا کمتر سلبریتی مشهوریست که پوست تیره داشته باشد و با طیف رنگ‌های ارغوانی و بنفش آرایش کند. به همین خاطر شاید کمتر میکاپ آرتیستی حاضر باشد که بنفش را به عنوان رنگ رژ لب مناسب پوست تیره معرفی کند.

اگر خواستید این رنگ جدید را امتحان کنید و سراغ آرایش با طیف بنفش و ارغوانی بروید یادتان باشد که از میکاپ‌های ریحانا ایده بگیرید، سراغ آرایش چشم اسموکی و شاین نروید و از میکاپ لایت استفاده کنید.

معمولاً رنگ‌های خانواده بنفش و ارغوانی در سبک آرایش تند است و برای مهمانی‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

بهترین فرصت برای خرید رژ لب مناسب پوست تیره

در این مقاله سعی کردیم با کمک گرفتن از ترندهای آرایشی 2021 و 2022 برای انتخاب رژ لب مناسب پوست تیره راهنمایی‌تان کنیم و سبک‌هایی را معرفی کنیم که با دیدن عکس و فیلم مراسم‌های مختلف مثل گرمی، اسکار و … به راحتی برای آرایش کردن ایده گیرید.

برای خرید رژ موردنظرتان هم می‌توانید سری به قسمت لوازم آرایشی بهداشتی فروشگاه مادامون بزنید و با خیال راحت سفارش بدهید تا خریدتان را درب منزل دریافت کنید.

خرید رژ لب از فروشگاه مادامون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا